بررسی خودرو سوبارو Outback 2.5i در سال 2021 به همراه ویژگی ها و امکانات آن

خودرو سوبارو Outback 2.5i

خودرو سوبارو Outback 2.5i یا Subaru Outback 2.5i Lineartronic، یکی از زیباترین خودروهایی است که توسط برند خودروسازی در ژاپن تولید شده است. این خودرو را می توان یکی از شاسی بلندهای محبوب در سال 2021 معرفی کرد. بحث ها و نظریات درباره نسل جدید خودرو سوبارو بسیار است. نسل قدیمی این خودرو با عنوان Subaru Outback شناخته می شود.

آیا خودرو سوبارو Outback 2.5i می تواند نمونه ارتقا یافته از مدل Subaru Outback باشد؟ پس از یک عملکرد فاجعه بار در سال 2020 که فروش آن 68 درصد کاهش یافت، این شرکت ژاپنی به وضوح به دنبال طراحی و تولید نسل ششم Outback بود تا بتواند فعالیت های خود را تثبیت کرده و شتاب جدیدی را در این حوزه فراهم کند.

با اتخاذ پلت فرم جهانی جدید در خودرو سوبارو (همانطور که توسط SUV Forester استفاده شده، طراحی جدیدتر تا حدودی ارتقا یافته و گسترده تر می شود)، تغییر در پنل بیرونی و طراحی داخلی جدید با عملکردهای دیجیتالی، خودرو سوبارو Outback 2.5i این اطمینان را می تواند به وجود بیاورد که این نمونه، نقص های نسل قبل را ندارد و به یک خودرو با ویژگی های یکپارچه مبدل می شود.

در قلب خودرو سوبارو Outback 2.5i جدید، یک نسخه بازسازی شده از یک موتور بنزینی 2.5 لیتری، چهار سیلندر بنزینی وجود دارد که قدرتی برابر با 167 اسب بخار و توان 186 پوند را ارائه می دهد. این خودرو با یک CVT استاندارد و طبق معمول، چهار چرخ دائمی متصل شده است.

فضای داخلی خودرو سوبارو Outback 2.5i  نسبت به نسل قبلی، جادارتر است و ظرفیت بارگیری را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. در حالی که صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی با آپشن های سرگرمی، دارای لیست کاملی از به روز رسانی ها، مطابق با جدیدترین فناوری خودروسازی است.

این مدل خودرو به وضوح، پیشرفتی در نسل قدیمی خودرو سوبارو Outback قدیمی محسوب می شود، به ویژه از نظر کیفیت مواد و تناسب و سطح کلی، که بسیار برجسته و ارزشمند است.

خودرو سوبارو Outback 2.5i


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: جدیدترین مدل خودرو آفرود که در سال 2021 معرفی شده اند


خودرو سوبارو Outback 2.5i چه ویژگی هایی دارد و طراحی آن چگونه است؟

خودرو سوبارو Outback 2.5i

مسیر آزمایشی برای تولید خودرو سوبارو Outback 2.5i  چندان سخت و طاقت فرسا نبود، اما نشان داد که مدل سوبارو Outback یک جایگزین مناسب برای مجموعه ای از بهترین خودروهاس شاسی بلند سبک SUV است که بازار را به خود جلب می کند.

موتور boxer جدید مطمئناً در هنگام عملکرد در این خودرو، پاسخگو است، اگرچه از شفافیت و ظرافت کلی موتورهای چهار سیلندر خطی معمولی در خودروهای تولید شده در شرکت های رقیب، برخوردار نیست.

CVT به منظور شبیه سازی عملکرد یک مبدل گشتاور اتوماتیک معمولی با هشت دنده، همراه با پدال های تعویض شونده بر روی فرمان تنظیم شده است. عملکرد آن نرم است اما ویژگی های ذاتی عملکردی در آن باعث می شود موتور در شرایط خاص رانندگی، صدای زیادی در سرعت های معمولی هنگام حرکت در بزرگراه ایجاد کند.

موقعیت بالا با رانندگی با خودرو سوبارو Outback 2.5i و وسعت زیاد شیشه، یک میدان دید عالی را تضمین می کند، همچنین ارتفاع زیاد خودرو از سطح زمین، در مواقع فشار، به میزان قابل توجهی از باد و سر و صدا کم می کند.

با این حال، از نظر مواردی همچون طراحی شاسی بلند، موتور و قدرت مطلوب فرمان و بهترین زاویه دید برای راننده، خودرو سوبارو Outback 2.5i در بهترین گروه خودروهای جدید سال 2021 طبقه بندی شده است.

سیستم چهار چرخ محرک استاندارد و عملکرد یکپارچه گشتاور آن، چسبندگی کافی و سطوح عالی از کشش را در جاده های پرتردد فرآهم می کند. خودرو سولارو Outback به وضوح از این نظر بسیار پیشرفت کرده است و از زمان پیوستن به خط تولید سوبارو در سال 1994، جذابیت بیشتری در رانندگی داشته است.

خودرو سوبارو Outback 2.5i

اما بهترین جنبه خودرو سوبارو Outback 2.5i ، کیفیت بهبود یافته آن برای رانندگی است. سیستم تعلیق، بهترین عملکرد را هم در سرعت های کمتر در اطراف شهر و هم در سرعت های بیشتر در جاده ها فراهم می کند. یک نقطه قوت دیگر درباره این مدل خودرو، عدم ایجاد سر و صدا هنگام رانندگی در جاده است.

خودرو سوبارو Outback 2.5i با فاصله 213 میلی متری از سطح زمین، بهبود عملکرد رانندگی، زاویه خروج و سطح شیب دار و X-Mode (= کروز کنترل خارج از جاده)، یکی از بهترین های نسل جدید است که اگر این قابلیت ها را ثابت نکند، بی شک، ما شگفت زده می شویم.

در عین حال، خودرو سوبارو Outback 2.5i ظرفیت بکسل کردن بار با وزن 2000 کیلوگرم با تریلر ترمز دار و 750 کیلوگرم برای تریلر بدون ترمز را دارد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بهترین خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت در سال 2021


آیا باید یک خودرو سوبارو Outback 2.5i بخریم؟

خودرو سوبارو Outback 2.5i

در خودرو نسل جدید سوبارو، یک پلتفرم جدید با شاسی ارتقا یافته، جذابیت رانندگی فراهم شده است و ظرافت کامل و بی نظیر را می توانید در طراحی کابین خودرو مشاهده کنید؛ چیزی که به خودرو و سرنشینان آن، شخصیت می بخشد.

اگر به خرید خودرو سوبارو Outback نسل جدید فکر می کردید، اکنون وقت آن است که وارد عمل شوید، زیرا مدل جدید، یک پیشرفت آشکار نسبت به مدل قبلی است که مهمترین آن، ویژگی های برجسته برای رانندگی و عملکرد ماشین است.

مشخصات فنی خودرو سوبارو Outback 2.5i

خودرو سوبارو Outback 2.5i

  • مدل تست شده: Subaru Outback 2.5i Lineartronic
  • قیمت: 33،995 پوند
  • موتور: 4 سیکل، 2498 سی سی، بنزینی
  • گیربکس: CVT اتوماتیک
  • طرح رانندگی: موتور جلو، چهار چرخ محرک
  • قدرت: 167 اسب بخار در 5000-5800 دور در دقیقه
  • گشتاور: 186 پوند فوت در 3800 دور در دقیقه / 0-62 مایل در ساعت / 10.2 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 120 مایل در ساعت
  • محدودیت وزن (DIN): 1674 کیلوگرم
  • مصرف سوخت: 32.8 mpg
  • مقدار گاز کربن دی اکسید تولید شده: 193 گرم در کیلومتر

خودرو سوبارو Outback 2.5i


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بهترین مدل های خودرو پیکاپ در سال 2020 به همراه ویژگی ها و مشخصات


بررسی خودرو سوبارو Outback، نسل قدیمی

  • شروع قیمت از 27،1957 پوند

خودرو Subaru’s Outback، نسل قدیمی خودرو سوبارو Outback 2.5i محسوب می شود. این مدل خودرو در بازار انگلستان به تعداد زیاد فروخته نشده است. با این حال، خودروی نسل قدیمی، یکی از بهترین های خود در آن زمان بود که می توانستید با اطمینان خاطر با آن رانندگی کنید، در جاده ها به سفر بپردازی و از مراتع سرسبز دیدن کنید.

این خودرو نیز مانند نسل جدید خود، یک سری ویژگی های ارزشمندی داشت که متأسفانه از سوی بازار، مورد استقبال قرار نگرفت. در حال حاضر، Subaru Outback، قیمت رقابتی نسبت به سایر مدل های موجود دارد.

سوبارو کمی گرانتر از مدل های Skoda Octavia Scout ، Seat Leon X-Perience و Volkswagen Golf Alltrack است، اما به طرز چشمگیری ارزان تر از Volvo V90 Cross Country و مرسدس بنز کلاس E می باشد.

خودرو سوبارو Outback 2.5i

ویژگی های خودرو Subaru Outback

ارتقای خودرو سوبارو 2015 Outback به همراه خود یک موتور بنزینی 2.5 لیتری، عملکرد طبیعی را به همراه داشت، اگرچه انتظار می رود خودرو دیزلی 2.0 لیتری، boxer، فروش بیشتری داشته باشد. برای این ماشین، تغییرات زیادی انجام شد؛ از جمله تغییرات قابل توجه این مدل می توان به فرمان سریع تر، دمپرهای جدید و هندسه سیستم تعلیق و طراحی داخلی کامل با سیستم چند رسانه ای جدید اشاره کرد.

با اندازه 4.8 متر طول، 1.8 متر عرض و 1.6 متر ارتفاع، سوبارو Outback را می توان بیشتر از یک خودروی SUV برجسته توصیف کرد؛ بنابراین می توانید پیش بینی کنید که این خودرو با طیف گسترده ای از مدل های مختلف چهار چرخ محرک، رقابت می کند.

خودرو سوبارو Outback 2.5i

از ویژگی های طراحی خودرو سوبارو Outback ، فضای زیادی برای چهار فرد بزرگسال در داخل اتاقک ماسین است، در حالی که کابین، حالت عملکردی خود را حفظ می کند. در کابین خودرو، برخی از آپشن ها وجود ندارد به همین دلیل، طراحان به فکر افتادند که نسل جدیدی از سوبارو را طراحی کنند. آنچه امروز معرفی می کنیم، همان خودرو سوبارو Outback 2.5i است که به بهترین شکل ارتقا یافته است.

سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید در خودرو Subaru شامل صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی است که توسط دکمه های منو در کنار آن تنظیم می شود و درست در خط فرمان ماشین نصب شده است. اگرچه برخی از دکمه های این سیستم کوچک هستند اما به بهترین شکل، یک ویژگی استاندارد را ایجاد می کند.

چراغ ها و برف پاک کن های اتومبیل، رینگ های آلیاژی 18 اینچی، شیشه های رنگی عقب، سقف ریلی، شیشه های برقی، درب عقب، آینه های گرم شونده و سیستم های ایمنی سوبارو در نمای بیرونی، یک طراحی استاندارد را در تمام قسمت ها شامل می شود. در داخل کابین خودرو، سیستم کنترل هوای دو ناحیه ای، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، صندلی های جلو قابل تنظیم برقی و گرمکن و روکش چرمی وجود دارد. اینها تمام ویژگی های ارزشمندی هستند که در نسل قدیمی خودرو سوبارو Outback 2.5i  وجود داشته اند.

خودرو سوبارو Outback 2.5i و سوبارو Outback، بهترین انتخاب برای رانندگی در جاده ها

خودرو سوبارو Outback 2.5i

بهترین ویژگی هایی که در هر دو مدل خودرو خودرو سوبارو Outback 2.5i و سوبارو Outback طراحی شده، این ماشین ها را به بهترین وسایل نقلیه ای مبدل کرده است که برای رانندگی در جاده ها بسیار ایمن هستند. امکان تغییر سرعت با این خودرو وجود دارد، و در این حالت، ذره ای از قدرت آن کاسته نمی شود.

مهندسان طراح خودرو سوبارو Outback 2.5i و سوبارو Outback سعی کرده اند با یک طراحی اصولی، قدرت و سرعت فرمان ماشین را بهبود بدهند. رانندگی قوی در جاده ها با نهایت ایمنی با این دو مدل خودرو امکان پذیر است.

خودرو سوبارو Outback 2.5i

خودرو سوبارو Outback 2.5i

دو پیشرانه در سوباره Outback ارائه می شود؛ موتور 2.0 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن متر و همچنین گشتاور 2.5 لیتری چهار سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 172 اسب بخار و 173 پوند فوت. موتور دو لیتری boxer، 148 اسب بخاری با گیربکس شش سرعته دستی انتخابی خوشایندتر است.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *