بهترین خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت در سال 2021

خودروهای شاسی بلند

خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت اما لوکس در سال ۲۰۲۱ توجه علاقه مندان به بازار خودروهای لوکس شاسی بلند را به خود جلب کرده است. تصور نکنید که صحبت از خودروی شاسی بلند به میان می آید و شما باید هزینه های هنگفت بپردازید!

البته در این حوزه، استثناهایی هم وجود دارد، اما در سال ۲۰۲۱، زیباترین مدل های خودرو شاسی بلند معرفی شده که توسط بهترین و معتبرترین برندهای خودروسازی در جهان تولید شده اند. این صنعت خودروسازی را همه می شناسند و از مدل های مختلف خودروی شاسی بلند هم اطلاع دارند.

برای خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت و لوکس در سال ۲۰۲۱، قیمت های حدود ۳۰ هزار دلار معرفی شده است. این قیمت برای یک خودروی شاسی بلند یک قیمت استثنایی محسوب می‌شود. این خودروها  طراحی‌های متنوعی دارند و هر برند خودروسازی یک مدل منحصر به فرد را تولید کرده است.

شاید بتوان خودروهای شاسی بلند تولید شده از برندهای مختلف را با واژه “همکار” یا “خودروهای هم رده” معرفی کرد. این خودروها لوکس هستند، از نظر زیبایی ظاهری در بهترین وضعیت قرار دارند و فناوری های پیشرفته برای ارتقای عملکرد خودرو برای آن اجرا شده است. همین طور که مشاهده می کنید این امتیازات و ویژگی ‌ها باعث نشده قیمت خودروی شاسی بلند بیش از حد افزایش پیدا کند.

در میان نام انواع خودروهای شاسی بلند لوکس ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱ نامی از خودروهای بی ام و، خودرو آئودی، خودرو ولوو و خودرو لکسوس می می‌بینیم که توسط تولید کنندگان ارزانترین خودروهای کراس اوور لوکس تولید شده‌اند.

شاید بهتر باشد در ادامه این مطلب نگاهی به زیباترین مدل های معرفی شده بیاندازیم  بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: زیباترین و جدیدترین مدل خودرو BMW در سال 2021


خودرو شاسی بلند BMW X1 ؛  بهترین خودرو کراس اوور لوکس

خودروهای شاسی بلند

اولین نمونه از خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت و لوکس که در این قسمت معرفی می کنیم، متعلق به خودرو سازی بی ‌ام ‌و است. خودرو شاسی بلند  BMW X1 یکی از خودروهای ساده با طراحی ابتدایی است که در حقیقت یک ماشین شاسی بلند لوکس کوچک محسوب می‌شود.

اگر چه این خودرو طراحی ساده ای دارد اما یکی از بهترین خودروها برای سفر‌های جاده‌ای یا خیابان است. رانندگی با این خودرو لذت بخش بوده و نظر خانواده ها را به خود جلب کرده است.

این خودروی شاسی بلند زیبا دارای یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ با توان ۲۲۸ اسب بخار است. داخل کابین خودرو شاسی بلند  BMW X1 به زیبایی هر چه تمام تر طراحی شده است و از این جهت، آسایش و راحتی سرنشینان خودرو را هنگام رانندگی و سفر فراهم می کند.

خودرو شاسی بلند Audi Q3؛ خودروی لوکس ارزان در سال ۲۰۲۱

خودروهای شاسی بلند

دومین خودرویی که به عنوان زیباترین خودروهای شاسی بلند با طراحی لوکس و با قیمت ارزان در سال ۲۰۲۱ به شما معرفی می کنیم از گروه خودروسازی آئودی است.

خودرو شاسی بلند آئودی، Audi Q3، جزو ارزانترین خودروهای شاسی بلند لوکس طبقه بندی شده که قیمت آن از حدود ۳۵ هزار دلار شروع می شود. در سال جدید برای تولید این خودرو، یک گزینه جدید به موتور خودرو اضافه شده که این فناوری باعث کاهش حدود ۶۰۰ دلار در قیمت کل خودرو گشته است.

در حال حاضر دو نسخه از این خودروی شاسی بلند وجود دارد که هر دو گزینه های مناسبی برای سال ۲۰۲۱ هستند. طراحی خودرو شاسی بلند Audi Q3 به زیبایی هر چه تمام تر انجام شده است.

فناوری این خودرو از یک پیشرانه با ۴ سیلندر ۲ لیتری و توان ۱۸۴ اسب بخار بهره گرفته است. برای افزایش توان موتور در این کراس اوور، نسخه قبلی خودرو به مدل شاسی بلند آئودی پلاس ارتقا یافته است. این خودرو نیز در کنار نسل قبلی خود در گروه خودروهای شاسی بلند لوکس ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱ دسته بندی شده است.

خودرو شاسی بلند ولوو Volvo XC40؛ یک خودرو ساده و ارزان

خودروهای شاسی بلند

یکی دیگر از مدل های خودروهای شاسی بلند لوکس و ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱  مربوط به گروه خودروسازی ولوو است. خودرو شاسی بلندVolvo XC40، یکی از بهترین خودروهایی است که برای نسل جوان با قیمت ارزان پیشنهاد می شود. قیمت این خودروی شاسی بلند از حدود ۳۴ هزار دلار آغاز می‌شود.

فناوری این خودرو  بر اساس دو پیشرانه موتور طراحی شده که باعث گشته این کراس اوور لوکس کوچک با ظاهر کم حجم خود، فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

خودرو شاسی بلند Volvo XC40 دارای توان ۱۸۷ اسب بخار و ۲۴۸ اسب بخار برای موتورهای ۲ لیتری می باشد. اگر به دنبال خرید خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت هستید و طراحی خودرو برای شما اهمیت دارد، این خودرو را در فهرست خود قرار دهید.

خودرو شاسی بلند لکسوس Lexus UX؛ یک شاسی بلند برای خاص پسند ها

خودروهای شاسی بلند

از دیگر خودروهای شاسی بلند لوکس ارزان قیمت، خودرویی است که به برند لکسوس تعلق دارد. خودرو شاسی بلند لکسوس  Lexus UX، با قیمتی حدود ۳۳ هزار دلار در سال ۲۰۲۱ معرفی شده که جزو ارزان ترین خودروهای لکسوس و خودروی شاسی بلند محسوب می شود.

این خودروی زیبا مجهز به موتور ۴ لیتری بوده که توان ۱۶۹ اسب بخار را تامین می کند. یک موتور ۲ لیتری با توان ۱۴۳ اسب بخار  برای مدل های ارتقا یافته این خودرو در نظر گرفته شده است.

خودرو لکسوس شاسی بلند ممکن است چند نسل تغییر پیدا کند اما اساس عملکرد آنها شبیه به هم این مدل خودرو  Lexus UX می باشد. اگر در انتخاب خودروهای شاسی بلند لوکس سلیقه سخت تری دارید، قطعاً طراحی خودرو لکسوس را بیشتر می پسندید.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: نگاهی به بهترین انواع خودرو مزدا در سال 2020


چرا خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت را بخریم؟

خودروهای شاسی بلند

به نظر می رسد ارزان ترین خودروهای شاسی بلند لوکس در سال ۲۰۲۱ گزینه های خوبی برای خرید باشند تا خریداران بتوانند در بودجه خود صرفه جویی کنند.

صرف نظر از اینکه خریداران، کدام یک از این خودروهای زیبای شاسی بلند را انتخاب می کنند، این سوال منطقی خواهد بود که چرا باید یک خودروی شاسی بلند را با قیمت ارزان بخریم؟ آیا دلیل خاصی وجود دارد که ما را به این کار مجبور کرده باشد؟

پاسخ سوال فوق منفی است! هیچ دلیل خاصی یا هیچ اجباری وجود نداشته که مشتریان را ملزم به خرید یکی از ارزان ترین خودروهای شاسی بلند لوکس نمایند.

مهم ترین دلیلی که در اینجا مطرح می ‌شود راحت بودن و امن بودن این خودروها در مقایسه با قیمت آنها است. اگر چه این خودروهای لوکس، چندان گران نیستند اما از فناوری پیشرفته برخوردار هستند و به راحتی می توانید از رانندگی با آنها لذت ببرید.

هنوز هم خودروهای شاسی بلند بازار طرفداران زیادی دارند اما ممکن است بسیاری از افراد، قدرت خرید گران ترین اتومبیل های شاسی بلند را نداشته باشند؛ به همین دلیل است که این خودروها مورد توجه قرار گرفته اند.

تعداد محدودی از خودروهای شاسی بلند لوکس وجود دارند که قیمت آنها از حدود ۳۰ هزار دلار شروع می شود. برای کسانی که به دنبال خرید خودرو کراس اوور لوکس هستند، در سال ۲۰۲۱  گزینه هایی که در قسمت بالا معرفی کردیم در فهرست ارزان ترین شاسی بلندها قرار گرفته اند.

وقتی صحبت از فهرست بهترین ها در صنعت خودروسازی به میان می آید، هر ساله تحلیلگران خودرو نمونه هایی از این وسایل نقلیه را معرفی می‌کنند.

به دلیل اهمیت خرید خودرو و اهمیت تحلیل صنعت خودروسازی، در این مطلب، ارزان‌ترین خودروهای شاسی بلند لوکس را در سال ۲۰۲۱ معرفی کردیم.

قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی را از این قسمت بخوانید…

خودرو مرسدس بنز کلاس  GLA، یک خودروی کاملاً جدید برای سال ۲۰۲۱ است

خودروهای شاسی بلند

لازم به ذکر است که صنعت خودروسازی برای خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت لوکس همواره در حال تغییر است. پیش بینی شده که در سال ۲۰۲۱، یکی از زیباترین خودروهای جهان یعنی خودرو مرسدس بنز وارد بازار شود.

طراحی منحصر به فرد و ظاهری لوکس برای خودرو مرسدس بنز کلاس GLA در نظر گرفته شده و نظر خریداران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

قیمت این خودروی زیبا از حدود ۳۷ هزار دلار شروع می‌شود و برای یک رانندگی لذت بخش و پر انرژی بهترین گزینه است. طراحی این کراس اوور کوچک اما لوکس به گونه ای است که فضای بیشتری را برای سرنشینان داخل کابین خودرو فراهم می کند و البته می توانید وسایل را هم داخل خودرو بگذارید.

خودرو شاسی بلند مرسدس بنز کلاس  GLA، مجهز به موتور ۲ لیتری توربو شارژ بوده که توان ۲۲۱ اسب بخار را تولید می‌کند. اگر به دنبال آخرین فناوری در خودروهای شاسی بلند لوکس ارزان هستید، به نظر می رسد این خودرو مرسدس بنز، توجه شما را به خود جلب کند.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: معرفی ایمن ترین خودروهای سال 2021


سخن پایانی

خرید زیباترین خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱ به یک موضوع پرطرفدار در صنعت خودروسازی تبدیل شده است. همانطور که در این مطلب هم مشاهده کردید، برترین و زیباترین خودروهای لوکس شاسی بلند را معرفی کردیم.

در سال جدید این خودروها با قیمتی از حداقل ۳۰ هزار دلار شروع می شوند و برای یک خودروی شاسی بلند لوکس این قیمت بسیار مناسب است. در میان خودروهای لوکس شاسی بلند، نامی از برندهای آئودی، مرسدس بنز، لکسوس و خودروهای دیگر را می‌بینید که هر کدام امتیازات و ویژگی های متفاوتی دارند.

یک خودروی شاسی بلند همیشه طرفدار داشته است اما این خودروها بسیار گران قیمت هستند و افراد معمولی قدرت خرید ندارند. معرفی خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱ باعث شده که نظر خانواده ها با بودجه مالی محدود تر جلب شود.

خودروهای شاسی بلند که طراحی ساده تری دارند برای را یک رانندگی لذت‌ بخش بهترین گزینه هستند. برخی از این خودروها از نظر طراحی داخلی و آپشن های خودرو در وضعیت عالی قرار دارند و بنابراین برای سفر‌های جاده ‌ای هم پیشنهاد می شوند.


سوالات متداول درباره ” خودروهای شاسی بلند لوکس ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱ “:

1-بهترین خودرو های شاسی بلند ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱ کدامند؟

BMW X1  /  Audi Q3 / Volvo XC40  / Lexus UX / مرسدس بنز کلاس  GLA

2-گران ترین خودروی شاسی بلند متعلق به کدام برند است؟

خودرو لکسوس و مرسدس بنز

3-قیمت خودروی شاسی بلند ارزان قیمت چقدر است؟

خودروهای لوکس شاسی بلند ارزان قیمت از حدود ۳۰ هزار دلار شروع می‌شوند و تا حدود ۳۷ هزار دلار، قیمت آن ها گزارش شده است.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *