گران ترین خودروهای جهان که در هر سال، منتخب هستند

گران ترین خودروهای جهان

گران ترین خودروهای جهان ، اتومبیل هایی هستند که در هر سال به عنوان برترین های صنعت خودروسازی در جهان منتخب می شوند و نظر سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند.

وقتی صحبت از هایپر خودروهای سطح بالا (های کلاس) به میان می آید، نام چند شرکت خاص به ذهن خطور می کند: بوگاتی (Bugatti) ، فراری (Ferrari) ، کونیگزگ (Koenigsegg) و پاگانی (Pagani) و غیره. این تولیدکنندگان خود را به عنوان برترین برندها در صنعت ابرخودروها و هایپر خودروها تثبیت کرده اند و سریع ترین، نادرترین، زیباترین و در این مورد، گران ترین اتومبیل های روی زمین را به ثروتمندترین مشتریان خود ارائه می دهند.

اما برای اینکه بفهمیم کدام یک از این وسایل نقلیه، گرانترین خودرو است، فاکتورهای فروش آن در صنایع تولید کننده بررسی شدند. چیزی نزدیک به 30 عدد اتومبیل، با ارزش 1 میلیون دلار یا بیشتر در این نتایج به اثبات رسیدند که جزو گران ترین خودروهای جهان محسوب می شوند.

اگر چه باید توجه داشته باشیم که قیمت های ذکر شده در این بحث، قیمت وسایل نقلیه نو هستند و ممکن است در هر سال، قیمت ها تغییر داشته باشد. بنابراین روی صحبت ما در این مطلب، ماشین های حراجی مانند “فراری 250 GTO” یا فروش خودروهای لوکس دست دوم نیست. همچنان ما را همراهی کنید و از تماشای تصاویر فوق العاده زیبا و جذاب گران ترین خودروهای جهان لذت ببرید.

مهم ترین و گران ترین خودروهای جهان را بشناسید

1-  Ferrari Pininfarina Sergio

قیمت: 3 میلیون دلار

گران ترین خودروهای جهان

یکی از گران ترین خودروهای جهان ، Ferrari Pininfarina Sergio نام دارد. اگر میلیونر هستید و راه های زیادی را برای خرج کردن پول خود طی کرده اید، اجازه دهید خودرویی زیبا و گرانقیمت را به شما معرفی کنیم. این ماشین بی نظیر، یک خودروی محبوب و پرطرفدار است که در صدر فهرست این خودروهای گران و لوکس قرار دارد. با نگاه کردن به نمای این خودروی زیبا به ارزش و نقاط تمایز آن نسبت به سایر خودروهای لوکس پی خواهید برد!

فقط شش مورد از این مدل خودروهای Ferrari فوق العاده کمیاب ساخته شده است. Ferrari Pininfarina Sergio، اولین بار در طی نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال 2013 مشاهده شد. این خودرو به عنوان ادای احترام به “سرجیو پینین فارینا”، رئیس سابق شرکت و یک طراح خودرو ساخته شد.

2- Bugatti Veyron

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 3.4 میلیون دلار

یکی دیگر از زیباترین و گران ترین خودروهای جهان ، بوگاتی ویرون یا Bugatti Veyron نام دارد. این خودرو نیز در نوع خود، منحصر به فرد بوده و یکی از سریع ترین اتومبیل هایی است که جهان تاکنون به خود دیده است. از این خودرو فقط دو نمونه در کل جهان وجود دارد. موتور Bugatti Veyron دارای حجم 8.0 لیتری، W16، یکی از سریع ترین نسخه های Mansory Vivere است. قدرت شگفت آور موتور آن، معادل 1200 اسب بخار بوده و حداکثر سرعت آن، 406 کیلومتر در ساعت است!!!

3- Lykan Hypersport

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 3.4 میلیون دلار

اولین خودروی اسپرت که به صورت بومی در خاورمیانه طراحی و تولید شده است، Lykan Hypersport نام دارد و برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل قطر، در سال 2013 رونمایی شد و محدود به هفت دستگاه است. این خودرو یکی از گران ترین خودروهای جهان محسوب می شود. این خودروی زیبا، نیروی لازم را از یک موتور 3.7 لیتری، توربوشارژ، شش تایی با قدرت 780 اسب بخار، تأمین می کند.

4- Lamborghini Sian

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 3.6 میلیون دلار

لامبورگینی سیان؛ یکی از گران ترین خودروهای جهان؛ موتور این خودرو لامبورگینی مجهز به یک سیستم تهویه طبیعی، 6.5 لیتری، V12، Aventador SVJ است و دارای سیستم جدید هیبریدی 48 ولت نز می باشد. موتور V12 به تنهایی، در SVJ، 770 اسب بخار نیرو تولید می کند؛ موتور الکتریکی آن، 34 اسب بخار بیشتر نیرو تولید می کند و با ترکیب این دو منبع نیرو، توان خودرو لامبورگینی، حداکثر 819 اسب بخار است! این باعث می شود Lamborghini Sian، قدرتمندترین لامبورگینی باشد که تاکنون ساخته شده است.

5- Lamborghini Veneno

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 4.6 میلیون دلار

یکی از گران ترین خودروهای جهان ، Lamborghini Veneno است که اولین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال 2013 رونمایی شد. لامبورگینی Veneno ، مجهز به یک موتور 6.5 لیتری، توان 740 اسب بخار وV 12 می باشد. لامبورگینی Veneno می تواند در کمتر از 3 ثانیه، از سرعت 0 به 100 برسد. همین عامل، آن را به یکی از قدرتمندترین هایپر خودروهای جهان تبدیل می کند.

6- Koenigsegg CCXR Trevita

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 4.8 میلیون دلار

Koenigsegg CCXR Trevita، یکی از خاص ترین و گران ترین خودروهای جهان ، است. طراحی این خودرو بسیار قدرتمند بوده و نسبت به مدل های قبلی، ظرافت بیشتری دارد. این نسخه، یک خودروی قوی تر را به نمایش می گذارد که در میان برترین های صنعت خودرو به شهرت رسیده است.

7- Mercedes-Maybach Exelero

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 8 میلیون دلار

مرسدس-میباخ اکسلرو؛ Mercedes-Maybach Exelero، یکی از گران ترین خودروهای جهان ، یک ماشین فوق العاده با عملکرد بالا و مجهز به یک موتور V12، توربو شارژ، 690 اسب بخار است که در 4.4 ثانیه، از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. سرعت این ماشین بی نظیر و منحصر به فرد می تواند به 349 کیلومتر در ساعت نیز افزایش یابد. همه این ویژگی ها در کنار یک طراحی لوکس، در این خودرو به نمایش گذاشته شده است!

8- Bugatti

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 8.9 میلیون دلار

قدرتمندترین خودرو بوگاتی (گران ترین خودروهای جهان) که از خط تولید شرکت سازنده فرانسوی، روانه بازار می شود، نه فقط از نظر قدرت، بلکه از نظر قیمت، حتی بالاتر از Chiron قرار دارد. پیشرانه، 8.0 لیتری، W16 ، توان1600 اسب بخار، مهم ترین ویژگی های طراحی موتور بوگاتی است. این خودرو می تواند در مدت زمان 2.4 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این بوگاتی، به 378 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

9- Rolls-Royce Sweptail

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 13 میلیون دلار

یکی از خاص ترین و گران ترین خودروهای جهان ، رولز رویس Sweptail است. این خودرو در سال 2013 توسط یک متخصص هواپیما به بهره برداری رسید. Rolls-Royce Sweptail مجهز به پیشرانه 6.75 لیتری، V12 با توان 453 اسب بخار، خودرویی کاملاً منحصر به فرد و لاکچری است.

10-Bugatti La Voiture Noire 

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 19 میلیون دلار

بوگاتی La Voiture Noire، یکی از گران ترین خودروهای جهان ، از همان موتور چهار توربوی W16، 8.0 لیتری با قدرت 1500 اسب بخار و 1600 نیوتن متر گشتاور، از Chiron ، Chiron Sport و Divo بهره می برد. این خودرو یکی از بهترین خودروهایی است که می توان به عنوان شگفتی صنعت خودروسازی از آن یاد کرد.

11- Ferrari LaFerrari

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 1.4 میلیون دلار

Ferrari LaFerrari با 1.4 میلیون دلار، در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین ابرخودروهای این لیست است. این در مقایسه با گران ترین خودروهای جهان که در اینجا ذکر شده، یک معامله مناسب است. در سال 2013، این خودرو Ferrari، با 950 اسب بخار توان هیبریدی (708 کیلووات) و حداکثر سرعت حدود 220 مایل در ساعت (354 کیلومتر در ساعت)، هنوز سریع ترین و قدرتمندترین مدل تولیدی Ferrari تا به امروز معرفی شده است.

12-  Aston Martin One-77

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 1.4 میلیون دلار

یکی از گران ترین خودروهای جهان ، Aston Martin One-77 است. زمان تولید این خودروی زیبا از سال 2009 تا 2012 فقط چهار سال به طول انجامید. در این بازه زمانی، این شرکت فقط 77 نمونه (همانطور که از نامش پیدا است) برای مشتریان خوش شانس – و بسیار ثروتمند – ارائه کرد.

Aston Martin One-77 با هزینه 1.4 میلیون دلار در هنگام تولید، یکی از گران ترین مدل های تولیدی استون مارتین است. خودرو Aston Martin One-77 ، مجهز به موتور V12، 7.3 لیتری است و 750 اسب بخار (559 کیلووات) نیرو تولید می کند و می تواند فقط در 3.5 ثانیه، 60 مایل در ساعت را طی نماید.

13- Zenvo TSR-S

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 1.6 میلیون دلار

ممکن است نام اتومبیل بعدی در لیست گران ترین خودروهای جهان ، یعنی Zenvo TSR-S را شنیده باشید یا ممکن است نام آن را هنوز نشنیده اید! این اتومبیل در اوایل سال 2020 به عنوان نسخه آزمایشی برای طراحی چرخ های فیبر کربن، موتور V8 با دو سوپر شارژ و حجم 5.8 لیتری، آغاز به کار کرد.

کل خروجی برای خودرو TSR-S برابر 1.177 اسب بخار (878 کیلووات) ذکر شده است، در حالی که این شرکت تخمین می زند که این ماشین، تنها در 2.8 ثانیه، از سرعت 0 به 60 مایل در ساعت می رسد. Zenvo  قصد دارد سالانه فقط پنج اتومبیل با هزینه 1.45 میلیون یورو – یا حدود 1.63 میلیون دلار در آمریکا بسازد.

14- Koenigsegg One

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 2.0 میلیون دلار

یکی از گران ترین خودروهای جهان ، خودروی Koenigsegg One است. این خودرو در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2014 به نمایش درآمد. Koenigsegg One، حتی سریع تر از Regera بود و اگر چه همان V8 تور بوشارژ، 5.0 لیتری، V8 را داشت اما این خودرو، اکنون 1334 اسب بخار نیرو تولید می کند. این نیروی اسب بخار به خودرو Koenigsegg One، توانایی می دهد تا حداکثر سرعت 273 مایل در ساعت را طی کند.

15- McLaren Speedtail

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 2.2 میلیون دلار

خودرو مک لارن Speedtail، سریع ترین وسیله نقلیه در میان برندهای ابرخودروی بریتانیا از گذشته تا کنون است. Speedtail با داشتن 1055 اسب بخار قدرت (787 کیلووات) و 848 پوند فوت (1150 نیوتن متر) با مجوز ترکیبی توربو شارژ، 4.0 لیتری V8، 250 مایل در ساعت (402 کیلومتر در ساعت)، یکی از گران ترین خودروهای جهان است. هزینه سریع ترین خودرو مک لارن تاکنون 2،240،000 دلار بوده است.

16- Koenigsegg Jesko

گران ترین خودروهای جهان

قیمت: 2.8 میلیون دلار

Koenigsegg Jesko؛  یکی دیگر از گران ترین خودروهای جهان ، در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2019 به نمایش در آمد. با استفاده از طراحی جدید، موتور 5.0 لیتری، V8 توربو، توان 1280 اسب بخار (954 کیلووات) با سوخت استاندارد یا 1.600 اسب بخار (1،193 کیلووات) با سوخت زیستی E85 ، بهترین و محبوب ترین خودروهای لوکس در جهان به شمار می رود.

سوالات متداول درباره ” گران ترین خودروهای جهان “:

1-معروف ترین برندهای خودروسازی جهان کدام اند؟

فراری-بوگاتی-مرسدس بنز-رولزرویس-تویوتا-هیوندای-جگوار-پورشه-لامبورگینی

2-لوکس ترین خودروهای جهان به کدام برندها تعلق دارند؟

بوگاتی- لامبورگینی- رولزرویس- فراری

3-گران ترین خودروی جهان مربوط به کدام خودروسازی است؟

لامبورگینی- رولزرویس

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *