معرفی 10 خودروی شاسی بلند در سال 2021 که برای خانواده مناسب است

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

انواع خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده در سال ۲۰۲۱ طبق یک رتبه بندی معرفی شده است که در میان آنها نام معروف ترین برندهای خودروسازی جهان به چشم می خورد. این رتبه ‌بندی با تسلط بر امکانات و قابلیت هایی که هر خودرو برای رانندگی در جاده ارائه می‌دهد، انجام گرفته است. تفاوتی نمی کند که شرایط سرد زمستانی باشد، یا رانندگی در زمین های ناهموار، سفر‌های جاده‌ای یا حرکت در بزرگراه ها در فصل گرم تابستان؛ در هر صورت، خودروهای شاسی بلند زیبا برای خانواده از هر جهت این نیاز را برآورده کرده اند.

استراتژی طراحی و تولید انواع خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده بر این اساس است که خودرو سبک باشد؛ ایمنی فوق العاده برای آن وجود داشته باشد؛ و از همه مهم تر، فضای کافی برای حداقل هفت سرنشین را فراهم کند.

این ویژگی ها در کمتر خودروهای شاسی بلند دیده می‌شوند اما برخی از خودروسازان، نمونه هایی از شاسی بلندهای سال ۲۰۲۱ را با همین هدف طراحی کرده‌اند. با تغییرات و تحولاتی که در صنعت خودروسازی رخ داده، انتظار می رود که آینده ای رو به رشد داشته باشد.

علیرغم تمام تغییرات و تحولات شگفت ‌انگیز در طراحی خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده، باز هم برندهای مختلف خودروسازی به سمت تولید این خودروها تمایل دارند. بسیاری از مدل های شاسی بلند به عنوان خودروهای هیبریدی از نظر مصرف سوخت بهینه سازی شده اند. به این ترتیب می توان این محصولات را خودرو هایی سازگار با محیط زیست با حداقل آلودگی معرفی کرد.

در این بخش به معرفی ۱۰ مدل زیبا خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده می‌پردازیم. هر خودرو ویژگی های متمایزی دارد که آن را برای رانندگی ویژه و خاص ساخته است. همچنان با ما همراه باشید.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: معرفی خودرو آئودی Q8، نسل جدید در سال 2022


۱۰ خودروی برتر شاسی بلند برای خانواده در سال ۲۰۲۱

1- Audi Q5

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

یکی از زیباترین و بهترین خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده که در سال ۲۰۲۱ رتبه بندی شده است خودرو آئودی کیو ۵ نام دارد. این خودروی شاسی بلند زیبا با امکانات و جذابیت های ظاهری برای رانندگی بهترین شرایط را فراهم می کند. با این که طراحی این خودروی زیبا به بهترین شکل انجام شده است اما باعث نشده که مدل‌های نسل قبلی به فروش نرسند. خودرو آئودی کیو ۵، یکی از پرفروشترین محصولات این برند خودروسازی است.

قیمت این خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده معمولاً گران است، اما امتیازات و قابلیت هایی که دارد باعث شده که کاربری مطلوبی را ارائه دهد. خودرو آئودی کیو ۵، بی سر و صدا کار می‌کند، رانندگی ظریف و دقیق با آن امکان پذیر است و برای رانندگی در جاده ها بسیار پیشنهاد می شود.

اگر ترجیح می دهید که یک شاسی بلند سبک برای خانواده خود بخرید و رانندگی راحت تری داشته باشید، این خودرو را به شما پیشنهاد می دهیم.

در طراحی خودرو آئودی کیو ۵، موتورهای هیبریدی با عملکرد ملایم به کار رفته است که از فناوری های جدید دیجیتالی تبعیت می کند. توان موتور این خودرو ۱۴ اسب بخار است و یک خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده محسوب می‌شود. هم رانندگی با آن آسان است و هم نرم و راحت حرکت می کند.

موتور این خودروی شاسی بلند، یک موتور توربو بنزینی ۲ لیتری است که قابلیت ارتقای توان موتور تا ۳۰۰ اسب بخار را دارد. از نظر استانداردهای آلاینده زیست محیطی میزان انتشار گاز کربن دی اکسید برای خودروهای نسل جدید و خودرویی نسل قدیم از آئودی q۵ کاهش یافته است، بنابراین بیش از هر خودروی دیگری در بازار رقابت می کند.

2- Land Rover Discovery Sport

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

یکی دیگر از زیباترین خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده، دیسکاوری لندرور نام دارد. این خودرو برای اولین بار برای ارائه در سال ۲۰۱۹ به صنعت خودروسازی طراحی شد.

بسیاری از گزینه های طراحی خودرو شاسی بلند لندرور دیسکاوری به مدل های قبلی شباهت دارد، اما هنوز هم جذابیت های خاصی را به صورت متمایز ارائه می دهد. این خودروی منحصر به فرد و زیبا دارای ۷ صندلی است که آن را برای خانواده ها با ظرفیت ۶ تا ۷ نفر مناسب ساخته است. اگر به دنبال یک خودروی شاسی بلند برای خانواده خود هستید و می خواهید با خودرو به گردش و تفریح بروید، خودرو لندرور دیسکاوری را به شما پیشنهاد می دهیم.

در طراحی خودروی شاسی بلند لندرور دیسکاوری، موتورهای بنزینی و دیزلی به صورت هیبریدی طراحی شده تا مصرف سوخت را بسیار کاهش دهد. این خودرو یکی از مقاوم ترین خودروها برای رانندگی در جاده است. حتی لاستیک‌های خودرو سازگاری با حرکت در زمین های سخت و ناهموار را دارند.

3- BMW X3

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

در میان رتبه بندی خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده، نامی از خودرو BMW X3 ‌دیده می شود. این خودرو در میان مدل های قبلی بسیار برجسته تر است. برای این خودروی شاسی‌ بلند، پیشرانه هایی با قدرت و کارایی زیاد طراحی شده تا بتواند سریع‌تر و روان‌تر حرکت کنند.

سیستم تعلیق تطبیقی خودرو، موتور بنزینی و بسیاری از آپشن های برقی و دیجیتالی، یک رانندگی نرم و لذت بخش با مصرف سوخت مقرون به صرفه را فراهم می کند.

پس از خودروی شاسی بلند لندرور دیسکاوری و آئودی کیو ۵، خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده از برند BMW X3، قرار می گیرد. این نشان می دهد که هر سه خودرو، قابلیت های ارتقا یافته ای دارند و بسیار با کیفیت هستند.

4- Jaguar F-Pace

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

چهارمین خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده با نام خودرو Jaguar F-Pace  شناخته می‌شود. در برند خودروسازی جگوار، این خودرو، اولین شاسی بلند با طراحی ساده و بی نظیر است که در سال ۲۰۱۶ به بازار ارائه شد و در همان سال به عنوان پرفروش ترین مدل خودرو انتخاب شد.

برای طراحی این خودروی زیبا، موتورهای دیزلی ۴ سیلندر گیربکس اتوماتیک طراحی شده است. مدل ارتقا یافته که در سال ۲۰۲۱ به بازار ارائه شد، مدلی جدیدتر و غنی تر و مجهزتر نسبت به نسل قبلی محسوب می‌شود.

موتوری که در خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده، Jaguar F-Pace طراحی شده، اکنون مجهز به شش سیلندر است، دیزل هیبریدی بوده و یک رانندگی متوازن و ملایم را در داخل و خارج از شهر فراهم می کند. اگر یک خودروی شاسی بلند سریع با ظاهری زیبا می خواهید، این خودرو را در فهرست انتخاب ‌های خود قرار دهید.

5- Skoda Kodiaq

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

یکی از بهترین و ارزان ترین خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده، خودرویی است که با نام  Skoda Kodiaq در بازار به شهرت رسیده است. اگر به دنبال یک رانندگی نرم و روان هستید و می خواهید کیفیت و ایمنی را در کنار هم داشته باشید، این خودروی شاسی بلند، بهترین انتخاب است. برخی از انواع شاسی بلندها دو ردیفه و برخی دیگر، سه ردیفه ساخته می شوند. این خودروی شاسی بلند با سه ردیف صندلی تا ظرفیت ۷ نفر سرنشین را دارد، بنابراین مشکلات سوار شدن افراد یا حمل اثاثیه سبک وجود نخواهد داشت.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: اصطلاحات رایج در صنعت خودروسازی که بهتر است بدانید


6- Mercedes-Benz GLC

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

در بررسی دیگری که انجام شده، یک خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده، متعلق به برند خودروسازی مرسدس بنز است که با نام خودرو شاسی بلند Mercedes-Benz GLC  شناخته می شود. اگر قرار باشد یک مرسدس بنز منحصر به فرد را معرفی کنیم، همین خودرو جزو اولویت‌ها قرار می گیرد. برای این خودروی زیبا، طراحی داخلی زیبا و لوکس در نظر گرفته شده و فرمان آن نرم و راحت حرکت می‌کند و مجهز به سیستم تعلیق استاندارد بوده که باعث ایمنی آن شده است.

خودروی شاسی بلند Mercedes-Benz GLC  جزو آرام ترین و سبک ترین خودروهای این گروه است. برای این خودرو، موتورهای بنزینی دیزلی طراحی شده که ارزش اتومبیل را دو چندان افزایش داده است.

7- Alfa Romeo Stelvio

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

هفتمین خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده که در سال ۲۰۲۱ رتبه بندی شده، متعلق به گروه خودروسازی آلفارومئو می باشد.  Alfa Romeo Stelvio، یک خودروی شاسی بلند منحصر به ‌فرد با چهار چرخ متحرک، موتور قدرتمند و حداقل آلودگی خروجی از ماشین، نمونه‌ای از ویژگی هایی است که برای این محصول می‌توان عنوان کرد. نسل قدیمی این خودروی شاسی بلند در سال ۲۰۲۰ معرفی شد که تا حدودی مورد استقبال قرار گرفت. نسل جدید این خودرو با قیمت قابل قبول به بازار ارائه شده و علاقمندان به خودروهای شاسی بلند شیک را به خود جذب کرده است. رانندگی با  Alfa Romeo Stelvio آرام، نرم و مطمئن است.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: جدیدترین مدل خودرو آفرود که در سال 2021 معرفی شده اند


8- Volvo XC60

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

یکی دیگر از نمونه خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده که می توان آن را در گروه ایمن ترین خودروهای شاسی بلند معرفی کرد، خودرویی است که با نام Volvo XC60 رتبه بندی شده است. این خودروی شاسی بلند در حال حاضر یکی از زیباترین و خوش فرم ترین خودروهای شاسی بلند خانوادگی محسوب می شود که فروش آن هم رو به افزایش است. طراحی این خودروی شاسی بلند از نظر سیستم موتوری ارتقا یافته است و در مدل های موتور بنزینی و دیزلی، قابلیت کاهش مصرف سوخت و انتشار دی اکسید کربن را دارد. این خودروی زیبا، کم هزینه با کارکرد بالا است و یک رانندگی ایمن را برای شما فراهم می کند.

9- Seat Tarraco

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده با نام خودرو  Seat Tarraco، یک طراحی تمام عیار با ظاهری بسیار شیک و زیبا محسوب می شود. این خودروی شاسی بلند اسپانیایی، محصول گروه خودروسازی فولکس واگن است که نسبت به مدل های مشابه خود، ارتقا پیدا کرده است. در این خودروی شاسی بلند ۷ صندلی به صورت استاندارد در کابین خودرو نصب شده است.  Seat Tarraco، یک خودروی ایمن با ظرافت بالا، حداکثر راحتی و طراحی بی نهایت برای داخل خودرو می باشد. موتور خودرو از نوع بنزینی و دیزلی است و آپشن های داخل خودرو، نهایت رفاه سرنشینان را فراهم می‌کند. قیمت مناسب این خودروی شاسی بلند باعث شده که یک محصول رقابتی در بازار محسوب شود.

10- Kia Sorento

خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده

یکی دیگر از زیباترین خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده، خودرو کیا‌سورنتو می باشد. نسل چهارم خودرو شاسی بلند کیا سورنتو ارتقا یافته است و بنابر این، یکی از جادارترین و کاربردی ترین خودروهای شاسی بلند برای خانواده ها محسوب می‌شود. خودروی شاسی بلند کیا سورنتو را میتوان یک خودروی همه کاره معرفی کرد. قیمت خودرو بسیار مناسب است و یک وسیله نقلیه نرم و روان از یک برند خودروسازی کره ای محسوب می شود. اگر به دنبال خرید خودروی شاسی بلند مخصوص خانواده با قابلیت های کاربردی، خوش ساخت، قیمت مناسب، امکان رانندگی آسان و موتور قدرتمند هستید، خودروی شاسی بلند کیا سورنتو را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *