همه چیز درباره معرفی آلفا رومئو Alfa Romeo Giulia GTA

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA ، یکی از زیباترین خودروهایی است که در سال 2021 به دنیای خودروسازی معرفی شده است.

خودرو آلفا رومئو Giulia Quadrifoglio یک اتومبیل سدان تست شده و با عملکرد کاملاً خوب است که در بازار، بسیار شهرت یافته و به تازگی معرفی شده است. این شرکت تولید کننده ایتالیایی، هرگز در دستیابی به اهداف خود در طراحی اتومبیل های مدرن، متوقف نشد. این شرکت با به کارگیری فناوری های جدید، ابداعات جدیدی را خلق کرد و مدل خودرو آلفا رومئو Giulia GTA را ارائه داد تا زیبایی ها و تخیلات بیشتر دنیای رانندگی کشف شوند.

بیایید با هم نگاهی بیندازیم به زیباترین مدل خودرو آلفا رومئو، یعنی خودرو Alfa Romeo Giulia GTA  که نسخه جدید، بهبود یافته، کارآمد و سبک وزن از مدل قبلی خود است و بسیار مورد تحسین واقع شده است. خودرو آلفا رومئو Giulia GTA، نسل 2021 Giulia GTA در دو نسخه شامل Sporty Sedan و GTAm رونمایی می شود.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: معرفی خودرو آئودی 8Q، نسل جدید در سال 2022


طراحی خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA یا آلفا رومئو جولیا GTA اکنون به یک موتور 2.9 لیتری توئین توربوشارژ V6 مجهز شده که می تواند 540 اسب بخار نیرو تولید کند و با رقم حداقل 35 اسب بخار از مدل قبلی پیشی بگیرد.

نه تنها این ویژگی برای این مدل خودرو برجسته است، بلکه این خودرو آلفا رومئو Giulia GTA شگفت انگیز می تواند تنها در 3.6 ثانیه، از 0 به سرعت 62 مایل در ساعت برسد که بسیار حیرت انگیز است. Giulia GTA کاملاً طراحی شده است تا با قدرت و رانندگی شگفت انگیز، مسافت طولانی را سریع و امن طی کند. با این ویژگی های عالی و ارزشمند، خودروی منحصر به فرد آلفا رومئو Giulia GTA با ظاهری زیبا و نمای بیرونی چشمگیر، همراه با رنگ براق و ظاهری اسپرت ارائه می شود.

اگر به قسمت داخلی خودرو آلفا رومئو Giulia GTA با طراحی کاملاً جدید نگاهی بیندازید، نشانه هایی از نسل Old GTA و همچنین پوشش 100 درصدی Alcantara را روی داشبورد، داخل درب ها، دستگیره ها، ستون های کناری و روکش صندلی های میانی، مشاهده خواهید کرد. راحتی و تجمل با صندلی های طراحی شده با الیاف کربن و کمربندهای شش نقطه ای، دو چندان می شود.

این سدان اسپرت، وزن سبک تری دارد تا بتواند افزایش سرعت را فراهم کند. طراحی خودرو آلفا رومئو Giulia GTA، حدود 220 پوند از استاندارد Giulia Quadrifoglio کمتر وزن دارد. این کاهش وزن، این سدان را به نسبت وزن به قدرت 6.2 پوند در هر اسب بخار مجهز می کند. این ویژگی می تواند برای برگزاری یک مسابقه اتومبیلرانی بسیار ایده آل باشد.

ویژگی ها و قابلیت های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA و مدل آلفا رومئو Giulia GTAm، هر دو خودروهایی سطح بالا و بسیار سرسخت هستند. هر دو دارای وزن سبک، با توان فوق العاده بیش از 503bhp QV هستند؛ هر دو یک افزایش ملایم را در توان تا 532 اسب بخار دارند. همچنین تغییرات کوچک مهندسی مانند یک کمپرسور توربو برای افزایش تعداد دور بیشتر در دقیقه، پیستون های براق تر، اتصال تقویت شده برای حرکت روی جاده، فنرهای سوپاپ سفارشی و خنک کننده روغن، هر چیزی است که استاندارد طراحی شده است و بسیار منحصر به فرد است.

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

از دیگر ویژگی های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA می توان به این موارد اشاره کرد: قدرت رانش بالا، سرپوش، سقف، سپر جلو، قوس چرخ های جلو و چرخ عقب، روکش های صندلی های اسپرت.

خودرو آلفا رومئو GTAm دارای جلو پنجره با شیشیه نازک، شیشه عقب پلی کربنات و بدون صندوق عقب است. ترمز این خودرو از نوع سرامیکی است. کیسه های هوا برای ایمنی سرنشینان جلو و عقب طراحی شده اند. رانندگی با این خودرو بسیار لذت بخش است و می توانید به راحتی وارد یک مسابقه فرمول یک شوید.

می توان گفت خودرو آلفا رومئو Giulia GTA از نظر طراحی مشابه با خودروهای جاگوار و BMW 4M یا حتی پورشه مدل 911 GT3 است اما هنوز آلفا رومئو نتوانسته از این خودروهای برتر جهان پیشی بگیرد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بهترین خودروهای سال 2020 که چشم شما را خیره می کنند


درباره شرکت خودروسازی آلفا رومئو بیشتر بدانیم

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

شرکت خودروسازی آلفا رومئو، یک شرکت ایتالیایی است. این خودروسازی در سال ۱۹۱۰ در شهر میلان تاسیس شد و در سال ۱۹۱۱ توانست زیباترین خودروهای اتومبیلرانی را برای مسابقات تولید کند. آنچه امروز از آلفا رومئو می شناسیم، برند خودروسازی لوکس و اسپرت است. اکثر خودروهایی که در پیست اتومبیلرانی وجود دارند، تولید شرکت آلفا رومئو از ایتالیا هستند.

اگر نگاهی به تاریخچه شرکت خودروسازی آلفا رومئو داشته باشید، زیباترین اتومبیل های اسپرت را از دهه ۱۹۲۰ تا به امروز مشاهده می کنید؛ اتومبیل های لوکس و کلاسیکی که امروزه در نمایشگاه ها و موزه ها نگهداری می شود. در طی فعالیت این شرکت خودروسازی، نسخه های مختلفی از خودرو آلفا رومئو ساخته شده است.

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA نیز یکی از این خودروها است که در سال جدید میلادی معرفی گشته و تنها ۵۰۰ نسخه از این خودرو در حال حاضر تولید شده است.

قیمت خودرو آلفا رومئو Giulia GTA چقدر است؟

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

قیمت خودرو آلفا رومئو Giulia GTA با توجه به سال تولید آن متفاوت است. شکل ظاهری خودروهای آلفارومئو تقریباً شناخته شده است؛ درست شبیه وضعیتی که می توانید یک خودرو پورشه یا لامبورگینی را از فاصله دور تشخیص دهید.

خودروهای آلفا رومئو در رنگ های مختلف تولید می‌ شوند و همه جزو اتومبیل های گران قیمت هستند. بسته به این که این خودروها در چه سالی تولید شده، قیمت آن متفاوت است. برای جستجوی قیمت خودرو آلفا رومئو می توانید وب سایت های خرید و فروش خودرو را بررسی کنید.

قیمت این خودروها معمولاً چیزی بیشتر از یک میلیارد تومان هستند. در صورتی که سال تولید خودرو متعلق به ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ باشد، با همین حدود قیمت می توانید خریداری کنید.

آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA چیست؟

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

تا به اینجای مطلب با قابلیت ‌ها و زیبایی‌های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA آشنا شده‌اید. حتماً می دانید که این خودروها یکی از بی نظیرترین نمونه های ارائه شده به بازار هستند. هم اکنون در سال ۲۰۲۱ این خودرو جزو برترین های خودروسازی جهان قرار گرفته است. طراحی این خودرو آلفا رومئو هم به ‌صورت هاچ بک و هم به صورت چهار درب انجام گرفته است. طراحی بیرونی خودرو منحصر به فرد است و نمای آن، شما را به خود خیره می سازد! در این قسمت با مهمترین آپشن های این خودروی زیبا آشنا می شویم.

یکی از مهم ترین آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA ، تجهیزات گرمایشی برای تمام صندلی ها است. گرمکن صندلی ها با استفاده از جریان الکتریکی کار می کند. انرژی الکتریکی به گرما تبدیل می شود و در نهایت، صندلی ‌های راننده و سایر سرنشینان را گرم می‌ کند. این سیستم گرمایشی به ویژه برای فصل زمستان مناسب تر است.

خودرو آلفا رومئو Giulia GTA مجهز به سنسور پارک دنده عقب می باشد. سنسور پارک، سیستم هشدار برخورد به مانع دارد که راننده رراو از وجود مانع در قسمت عقب ماشین هنگام پارک کردن مطلع می سازد.

از طرف دیگر، این خودرو مجهز به یک مسیریاب ماهواره ‌ای است. شما می ‌توانید آپشن GPS را داخل کابین خودرو قسمت روی داشبورد مشاهده کنید. این سیستم مسیریاب بین مبدأ و مقصد یک سیگنال ارسال می کند که راننده می تواند مسیر خود را راحت تر پیدا کند.

از دیگر آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA می توان به آیینه های جانبی خودرو مجهز به سیستم گرمکن اشاره کرد که این طراحی کمک می‌کند بتوانید در هنگام بارش باران یا یخ زدگی، آینه ها را تمیز کنید. یک رانندگی امن و ماجراجویانه را در کنار هم با خودرو آلفا رومئو جولیا تجربه خواهید کرد.

یکی از بی نظیرترین طراحی هایی که برای خودرو آلفا رومئو Giulia GTA اجرا شده، قابلیت ایزوفیکس است. ایزوفیکس در حقیقت سیستم ایمنی نام دارد که برای محافظت از کودکان روی صندلی عقب طراحی شده است. به این ترتیب، ایمنی خردسالان و کودکان در قسمت عقب خودرو فراهم می شود.

از دیگر آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA می توان به چراغ های مه شکن جلو، سیستم تهویه مطبوع داخل کابین خودرو، ترمز های  ABS، سیستم کنترل خودرو در سربالایی ها و سراشیبی ها، سنسور زاویه ای سنسور سرعت چرخ، فرمان برقی تلسکوپی، روکش های چرمی برای صندلی ها، صفحه نمایشگر برای نمایش وضعیت خودرو، سیستم کنترل آب و هوا و غیره اشاره کرد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: نحوه برداشتن دریچه تخلیه در خودرو برای تعویض روغن


خودرو آلفا رومئو Giulia GTA

سخن پایانی

کسب اطلاعات درباره جدیدترین مدل های خودرو آلفا رومئو برای علاقه مندان به دنیای خودروسازی هیجان انگیز خواهد بود! یکی از این خودروها که در سال ۲۰۲۰ نظر همه را به خود جلب کرده، خودرو آلفا رومئو Giulia GTA نام دارد. این خودرو آپشن ‌های پیشرفته ‌ای نسبت به نسخه های قبلی ارائه می دهد که رانندگی را امن تر و لذت بخش تر خواهد کرد.

خودرو آلفارومئو جولیا، یکی از بهترین خودروهای شرکت خودروسازی ایتالیایی محسوب می شود. این شرکت توانسته در چند دهه پس از اولین فعالیت خود، نسل جدیدی از اتومبیل ها را به دنیای خودروسازی معرفی کند. اکثر خودروهای اسپرت و خودروهای مسابقه‌ای که در پیست اتومبیلرانی می شناسیم به برند آلفا رومئو تعلق دارند.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *