نگاهی بر ارزان ترین خوردوهای سال 2021 + ویژگی ها و طراحی

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

اگر مقرون به صرفه بودن برای خرید یک خودرو، اولویت شما است، پس پیشنهاد می کنیم ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ که در این مطلب به آن ها می پردازیم را حتماً بررسی کنید. در این میان با زیباترین مدل های خودرو شاسی بلند با قیمت ارزان هم مواجه می شوید. برخی از خودروهای کراس اوور هم با قیمت مناسب، خودرو های ارزان برای خرید هستند.

در میان این دو مدل خودرو ممکن است گرانترین خودروهای شاسی بلند خودنمایی کنند اما در مقایسه با مدل های مختلف از برندهای متفاوت، ممکن است شما بتوانید یک شاسی بلند ارزان را برای یک رانندگی ماجراجویانه پیدا کنید.

نسل جدید ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ مجهز به جدیدترین تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی و سرگرمی داخل کابین ماشین هستند. برخی دیگر از خودروها با قیمت ارزان، یک خودرو با طراحی فشرده و جمع و جور می باشند که همان طراحی پیشرفته را دارند.

مثلاً می توان از این دسته به خودرو Jetta sedan از برند فولکس واگن یا خودرو Nissan Sentra جدید در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد. برای گزینه دوم یعنی خودرو Nissan Sentra ، نسل جدید موتور طراحی شده است که جزو پیشنهادهای سال جدید خواهد بود.

با ما همراه باشید تا شما را با زیباترین و مناسب ترین خودروهای ارزان در سال ۲۰۲۱ آشنا کنیم. در این میان برندهای معتبر خودرو را خواهید دید.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: خرید خودرو با 400 میلیون تومان + بهترین پیشنهادها


۱۰ زیباترین و ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ برای خرید

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

  • 2021 Hyundai Elantra / $20,645
  • 2021 Nissan Sentra / $20,335
  • 2021 Volkswagen Jetta / $ 19,990
  • 2021 Subaru Impreza / $19,720
  • 2021 Kia Forte / $18,855
  • 2021 Kia Rio / $17,015
  • 2021 Hyundai Accent / $16,390
  • 2021 Nissan Versa / $15,855
  • 2021 Mitsubishi Mirage / $15,565
  • 2021 Chevrolet Spark / $14,395

10- Hyundai Elantra  / هیوندای النترا 2021 / 20،645 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

حتی با قیمت پایه 20،645 دلار، هیوندای النترا یک خودروی کاملاً جدید با ظاهری لوکس و بینهایت زیبا است. این خودرو بیش از هر چیز از نظر طراحی خارجی و اندازه کوچک و جمع و جور آن خودنمایی می کند. هیوندا النترا در سال ۲۰۲۱ یک خودروی مناسب برای بسیاری از رسانه های تبلیغاتی پر زرق و محسوب می شود. سبک جدید هیوندا النترا مشابه با خودرو سوناتا می باشد اما ظاهر آن بزرگ تر، شفاف ‌تر و استحکام آن بیشتر است.

طراحی داخلی خودرو هیوندای النترا به سبک لوکس و مجلل طراحی شده و تمام تجهیزات و قطعات استاندارد هستند. این خودرو را می‌توان جزو ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ دانست. این خودرو مجهز به سیستم پیشرفته ترمز خودکار اضطراری، صفحه نمایشگر ۸ اینچی لمسی در کابین اتومبیل با قابلیت اتصال به Apple CarPlay و Android Auto  می باشد.

این خودرو همچنین بر اساس گیربکس اتوماتیک کار می کند و سیستم کنترل و نظارت بر نقاط کور ماشین را هم ارائه می دهد. به عنوان یکی از ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ درباره خرید هیوندا النترا برنامه‌ریزی کنید. این خودرو شیک و لوکس و جذاب است.

9- Nissan Sentra / نیسان سنترا 2021 / 20335 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از زیباترین و ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ متعلق به برند نیسان، به نام خودرو نیسان سنترا م یباشد. خودرو Nissan Sentra با قیمتی حدود ۲۰ هزار دلار نسبت به مدل های نسل قبلی خود به طرز چشمگیری تغییر پیدا کرده است.

ظاهر نامطلوب و نه چندان زیبای نسل قدیم خودرو نیسان، هرگز در طراحی این خودروی جدید در سال ۲۰۲۱ دیده نمی ‌شود.  به جای مدل خودرویی که در سال ۲۰۲۰ تولید شد، Nissan Sentra  در سال ۲۰۲۱ از فناوری جدید بهره گرفته است و داخل خودرو از طراحی بسیار زیبا و استاندارد برخوردار می باشد.

میتوان از این خودرو در کنار مرسدس بنز کلاس E به عنوان یک رقیب قوی عنوان کرد. خودرو Nissan Sentra یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای موجود در بازار است که امتیازات مثبتی را برای صاحبان خودرو فراهم می کند.

8- Volkswagen Jetta/ فولکس واگن جتا 2021 / 19،990 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ که با ظاهری زیبا اما ساده خودنمایی می کند، خودرو فولکس واگن جتا نام دارد. قیمت این خودرو حدود ۲۰ هزار دلار است. اگر به دنبال یک خودرو سدان با طراحی جمع و جور، ظاهری زیبا و فضای داخلی لوکس و مجلل هستید این خودرو را به شما پیشنهاد می دهیم.

خودروی فولکس واگن جتا، ارزش زیادی دارد و از نظر طراحی داخلی به بهترین شکل تولید شده است. چراغ های جلو و عقب خودرو به طور کامل چراغ های LED هستند؛ چرخ های خودرو آلومینیومی ۱۶ اینچی است و مجهز به سیستم مانیتورینگ نقاط کور خودرو می باشد.

تجهیزات نمایشگر داخل خودرو می تواند از برنامه‌های Apple CarPlay و Android Auto  پشتیبانی کند. همچنین خودرو فولکس واگن جتا مجهز به سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشداردهنده تصادف در جلو و عقب، آینه های گرم شونده جانبی خودرو می باشد. تمام این امتیازات باعث شده که این اتومبیل به یکی از ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ تبدیل شود. این خودروی زیبا بر اساس گیربکس دستی شش سرعته و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعت کار می کند.

7- Subaru Impreza Sedan/  سوبارو ایمپرزا سدان2021/ 19،720 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ یک خودرو سدان با نام Subaru Impreza  می باشد. این خودرو با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار با طراحی استاندارد و ظاهری بسیار زیبا به فروش می رسد. طراحی این خودروی ارزان، مشابه با خودروی فولکس واگن جتا در مدل قبلی است و بر اساس کنترل گیربکس دستی و اتوماتیک کار می کند. تمام سیستم های ایمنی لازم برای یک رانندگی امن و آرام در این خودرو طراحی شده است.

6- Kia Forte/ کیا فورته2021 / 18،855 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از زیباترین و ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ خودرو کیا فورته نام دارد. Kia Forte در سال ۲۰۲۱ با قیمتی نزدیک به حدود ۱۹ هزار دلار به فروش می ‌رسد. خودروی کیا فورته یکی از خودروهای سدان با طراحی جمع و جور است و مجموعه ‌ای از ویژگی‌ها و امتیازات ایمنی خودرو را فراهم ساخت است.

این خودروی زیبا مجهز به سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کنترل حرکت در مسیر، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار تصادف جلو، چراغ های اتوماتیک در جلوی خودرو و همچنین مجهز به سیستم صفحه نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از Android Auto و Apple CarPlay  در کابین خودرو است. این خودروی زیبا بر اساس گیربکس اتوماتیک کار می‌کند و باعث شده با طراحی پیشرفته، قیمت مقرون به صرفه تری داشته باشد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بهترین خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت در سال 2021


5- Kia Rio Sedan / کیا ریو سدان 2021 / 17،015 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از زیباترین و ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ متعلق به  خودرو سدان کیا ریو می باشد. Kia Rio Sedan  با قیمتی حدود ۱۷ هزار دلار در  سال ۲۰۲۱ به فروش می رسد. ظاهر زیبای این خودرو به همراه طراحی داخلی کابین خودرو باعث متمایز بودن آن به عنوان یک خودروی ارزان شده است.

این خودرو مجهز به صفحه نمایشگر لمسی ۸ اینچی بوده، سیستم تعلیق خودرو با سواری راحت دارد. موتور خودرو بی صدا کار می کند و از طراحی هوشمند برخوردار است. از مدل خودرو Kia Rio Sedan ، نمونه هاچ بک آن هم تولید شده که حدود چند صد دلار ارزان‌تر است.

4- Hyundai Accent / هیوندای اکسنت 2021 /16390 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

خودروی هیوندا اکسنت را می توان یکی دیگر از ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ با قیمتی حدود ۱۶ هزار دلار معرفی کرد. سطح طراحی این خودرو به طرز غیرمنتظره‌ ای قابل قبول واقع شده و بر اساس یک گیربکس دستی شش سرعته کار می کند.

فناوری به کار رفته در خودروی هیوندا اکسنت به همراه موتور فوق العاده قوی، یک رانندگی سرگرم کننده و آرام و جذاب را فراهم می سازد. خودروی هیوندا اکسنت، سرعت بالایی دارد و از نظر ایمنی در بهترین شرایط طراحی شده است. فضای داخلی این خودروی ارزان، زیبا، جادار و مجذوب کننده است. در بسیاری از ویژگی ها و کیفیت و قیمت، خودرو  هیوندا اکسنت با خودروهای مشابه با اندازه بزرگتر برابری می کند.

بنابراین اگر می خواهید مقداری پول خود را صرفه جویی کنید، حتماً این اتومبیل را به عنوان ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ در نظر داشته باشید.

3- Nissan Versa / نیسان ورسا 2021 / 15855 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

خودرو نیسان ورسا درست در زمان تولید، یکی از ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این خودرو نسل جدید مدل خودرویی است که در سال ۲۰۲۰ تولید و روانه بازار شد و توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. خودروی نیسان ورسا جزو خودروهای کم هزینه با شرایط رانندگی ایمن و آرام است.

2- Mitsubishi Mirage Hatchback / میتسوبیشی میراژ هاچ بک 2021 / 15،565 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

وقتی اکثر مردم به فکر خودرویی ارزان قیمت هستند، احتمالاً اتومبیلی در اندازه و شکل، شبیه به میتسوبیشی میراژ به ذهن می رسد. در واقع، میتسو از یک موتور سه سیلندر 76 اسب بخاری قدرت می گیرد و چرخ های آن کوچک هستند. با این حال، این، یک ماشین واقعی است و امکانات آن شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و کنترل نوردهی خودکار به صورت استاندارد به همراه صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay است. Mitsubishi Mirage با گیربکس دستی پنج سرعته استاندارد کار می کند و برای استفاده بیشتر از موتور، زیر 100 اسب بخار توصیه می شود.

1- Chevrolet Spark/ شورلت اسپارک 2021 / 14395 دلار

ارزان ترین خودرو های سال ۲۰۲۱

آخرین خودرویی که به عنوان ارزان ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ به شما معرفی می کنیم، خودرو شورلت اسپارک نام دارد. این خودرو با قیمتی کمتر از ۱۵ هزار دلار معرفی شده و یک خودروی هاچ بک جمع و جور با ظاهری زیبا و استاندارد است. خودرو شورلت اسپارک در تنوع رنگ به فروش می رسد.

از امکانات این خودرو می توان به نرم افزار تلفن Apple CarPlay و Android Auto ، گیربکس دستی پنج سرعته استاندارد اشاره کرد و احتمالاً بیشترین عملکرد موتور 1.4 لیتری، 98 اسب بخار است.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *