معرفی کامل خودرو نیسان قشقایی در سال 2021

نیسان قشقایی

خودرو نیسان قشقایی یکی از زیباترین خودروهای معرفی شده در سال ۲۰۲۱ است که با طراحی جدید و آپشن های پیشرفته تر نظر علاقه مندان به خودروهای لوکس را به خود جلب کرده است. ممکن است این خودرو نیسان به اندازه مدل کراس اوور مشابه خود جذاب و پیشرفته نباشد، اما یک خودروی منحصربه‌فرد است و بسیاری آن را مدل پیشرفت ه ای از نیسان می‌دانند که در سال ۲۰۰۷ آن پایه گذاری شد.

طراحی این خودروی نیسان، بیشتر از مدل هاچ ‌بک آن کارایی ارائه می دهد؛ مقرون به صرفه تر است و باعث لذت رانندگی و هیجان بیشتری هنگام سواری با آن خواهد شد.

درست زمانی که نسل جدید خودرو نیسان قشقایی برای ارائه به بازار در سال ۲۰۲۱ آماده می شد، کسی امیدوار نبود که به موفقیت دست پیدا کند! چرا که مدل‌های مشابه خودروهای کراس اوور از سایر برندهای بازار همچنان یکه تاز صنعت خودروسازی جهان بودند.

علاوه بر این، مدل‌ های مشابه خودرو نیسان قشقایی که از گروه خودروهای کراس اوور بودند، با رقابتی پیشتازانه به فروش می‌رفتند. با این وجود، این خودرو نیسان هنوز هم در بین رقبا، پرفروش جذاب و محبوب است.

اگر تصور می کنید که طراحی خودرو نیسان قشقایی ، اندکی خسته کننده و کسل کننده شده است، شاید بهتر باشد این مدل خودروی جدید را بهتر بررسی کنید. تغییراتی که در طراحی این مدل خودرو نیسان اجرا شده یک طراحی مهندسی و کاملاً هنرمندانه است.

با ما همراه باشید تا درباره ویژگی ها امکانات طراحی و سایر اطلاعات کامل از خودرو Nissan Qashqai در سال ۲۰۲۱ بیشتر صحبت کنیم.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: مهم ترین مشکلات خودرو که باید آنها را بشناسید


خبر خوب درباره طراحی خودرو نیسان قشقایی در سال ۲۰۲۱ چیست؟

نیسان قشقایی

شاید شما هم علاقه مند شده اید که بدانید چه چیزی باعث برتری و افزایش جذابیت و محبوبیت خودرو نیسان قشقایی در سال ۲۰۲۱ شده است!

خبر خوب درباره این خودرو این است که یک طراحی منحصر به فرد و کاملاً مهندسی برای تمام قسمت های اتومبیل به کار گرفته شده تا بتواند یک محصول متمایز نسبت به نسخه های قبلی را ارائه دهند. بزرگترین مزیت طراحی خودرو Nissan Qashqai در موتور خودرو عنوان می شود. از طرف دیگر، تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات و قطعات کمک راننده در این مدل خودرو، بسیار پیچیده تر و هوشمند تر ارائه شده است.

اگر بخواهیم یک خودروی نسل جدید برای خانواده و سواری در بزرگراه ها را در سال ۲۰۲۱ معرفی کنیم، قطعاً خودرو نیسان قشقایی جزو برترین های بازار قرار می گیرد. فضای داخل کابین این خودرو، جادارتر طراحی شده تا برای سرنشینان، فضای راحت تری را فراهم کند.

موتور خودروی نسل جدید از نیسان قشقایی توان ۱۵۶ اسب بخار دارد. این ماشین به صورت گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک در بازار موجود می باشد. موتور این خودروی زیبا از نوع دیزلی و ترکیبی است که می تواند بر اساس سوخت بنزین، نیروی محرکه موتور را فراهم کند.

نسخه های ارتقا یافته از این خودرو قابل طراحی به صورت خودروهای هیبریدی و خودروهای الکتریکی نیز می باشند. پلتفرم جدید برای طراحی این خودرو بسیار پیشرفته و قابلیت ارتقای آن با باتری های هیبریدی است؛ در صورتی که وزن بدنه، ۶۰ کیلوگرم نسبت به نسخه های قبلی سبک تر طراحی شده است.

قسمت های اصلی بدنه شامل کاپوت ماشین، درب ها و طرفین جلو از جنس آلومینیوم بوده و درب های عقب از جنس پلاستیک مقاوم هستند.

نیسان قشقایی

تمام این مزایا باعث شده که طراحی و تولید خودرو نیسان قشقایی در سال ۲۰۲۱ جزو برترین رتبه بندی ها قرار گیرد. با این اوصاف می توان پیش بینی کرد که این خودرو در سال جدید و حتی سال ۲۰۲۲ جزو پرفروش های بازار دسته بندی شود.

رانندگی لذت بخش با خودرو نیسان قشقایی در ۲۰۲۱

نیسان قشقایی

تا به اینجای مطلب حتماً به این فکر می‌کنید که شرایط رانندگی با نیسان قشقایی چگونه است؟ آیا امکاناتی که این خودرو فراهم کرده، باعث می ‌شود یک رانندگی لذت بخش و ماجراجویانه را تجربه کنید؟

آنچه مسلم است اینکه موتور این خودروی زیبا به اندازه کافی قدرتمند است و با توان ۱۵۶ اسب بخار در حدود ۱۰ ثانیه می‌تواند از 0 به سرعت ۶۲ کیلو متر بر ثانیه برسد. برای این چنین خودرویی، جادار و بزرگ، دسترسی به این شتاب و سرعت، یک ویژگی منحصر به فرد و امتیاز مثبت است! برای رانندگی در بزرگراه ها و جاده ها، موتور خودرو Nissan Qashqai توان لازم و سرعت کافی را فراهم می کند.

طراحی بدنه خودرو به گونه ‌ای انجام شده که یک انحنا داشته باشد تا هنگام شتاب گرفتن، حرکت هوا از طرفین به راحتی انجام شود. اگر به دنبال یک خودرو مشابه ماشین های کراس اوور هستید، درباره این مدل خودرو نیسان، حساس تر و دقیق تر فکر کنید.

موتور خودرو نیسان قشقایی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده، بدون هیچ لرزش و سر و صدا کار می‌کند؛ سطح مصرف سوخت آن کم است و گشتاور فرمان، یک رانندگی نرم و ایمن را به خصوص هنگام پیچیدن خودرو یا تغییر مسیر فراهم می کند. آپشن های داخل کابین خودرو به بهترین شکل طراحی شده و می توانید مطمئن باشید که در یک خودروی لوکس و زیبا نشسته اید.

اگر علاقه مند هستید که بدانید طراحی داخلی این خودروی محبوب و پرطرفدار چگونه انجام شده است، قسمت بعدی را مطالعه کنید.

طراحی داخلی کابین خودرو نیسان قشقایی چگونه است؟

نیسان قشقایی

هرآنچه که از آپشن های پیشرفته از یک خودروی کراس اوور انتظار دارید، در کابین خودرو نیسان قشقایی طراحی شده است. داشبورد خودرو با زیبایی هرچه تمامتر، فضای کافی را برای تعبیه سوئیچ های کنترل، صفحه نمایشگر و تنظیمات آپشن های صدا، تصویر و موارد دیگر فراهم ساخته است.

صفحه نمایشگر به کار رفته در کابین این خودرو، وضوح و کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث و بی سیم، بلندگو و اپلیکیشن های تلفن همراه را نیز دارد.

صندلی های کابین خودرو نیسان قشقایی ، نرم و راحت هستند بزرگ و جادار طراحی شده و دارای بالشتک بوده که هم راننده و هم سرنشینان بتوانند در راحتی کامل داخل خودرو بنشینند. روکش های صندلی از بهترین کیفیت برخوردارند و یک نمای لوکس را در داخل این خودرو به وجود آورده اند.

از بزرگترین امتیازاتی که در کابین خودرو نیسان قشقایی در سال ۲۰۲۱ مشاهده می کنید، فضای کافی در کنار صندلی ها و درب خودرو است که می‌توانید وسایل شخصی، نوشیدنی ها یا ظرف غذا را در آنجا قرار دهید. این نوع طراحی را در خودروهای لوکس و برخی از خودروهای شاسی بلند مشاهده کرده‌اید. بنابراین می توان گفت این طراحی، مشابه با لوکس ترین خودروهای جهان انجام شده است.

نیسان قشقایی نیسان قشقایی


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: معرفی کم مصرف ترین خودروهای جهان در سال 2021


ویژگی های موتور نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

در کنار آپشن هایی که داخل کابین خودرو نیسان قشقایی طراحی شده، شاید بهتر باشد به ویژگی‌های موتور این خودرو هم نگاهی داشته باشیم.

آنچه یک خودرو را از سایر مدل‌های مشابه متمایز می سازد، طراحی خودرو و فناوری مصرف سوخت در اتومبیل است. اگر چه خودروهای هیبریدی و خودروهای الکتریکی در آینده جایگزین خودروهای کنونی خواهند شد، اما در حال حاضر خودروهای دیزلی و بنزینی هنوز هم متداول هستند.

موتور خودرو نیسان قشقایی یک موتور چهار سیلندر بنزینی Alliance با ظرفیت 33/1 لیتر است که بدون سر و صدا و به آرامی کار می کند. این خودرو ظرفیت تبدیل شدن به یک سیستم هیبریدی با ولتاژ ۱۲ ولت را دارد. به طور کلی موتور خودرو از یک فناوری حمایت می‌کند که باعث شده مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

رانندگی با خودرو Nissan Qashqai با این فناوری ها هیجان انگیز است. اندازه چرخ های جلوی خودرو به ۲۰ اینچ می رسد اما ممکن است نسخه ‌هایی از همین خودرو نیز تولید شود که اندازه چرخ ها بزرگتر باشند، چون باید سیستم تعلیق برای خودرو نصب شود.

از دیگر امتیازات طراحی موتور این خودرو می توان به استانداردهای مصرف سوخت و سازگاری با شرایط زیست محیطی اشاره کرد. میزان آلاینده‌های زیست محیطی نظیر انتشار گاز کربن دی اکسید در این موتور در حد صفر گزارش شده است.

اگر به دنبال خرید یک خودرو مشابه با خودروهای شاسی بلند هستید و قیمت مقرون به صرفه تری را دنبال می کنید، نسبت به این مدل خودرو نیسان قشقایی برنامه‌ریزی داشته باشید.

نیسان قشقایی


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: نکات مهم برای خرید خودرو دست دوم که هر مشتری باید بداند


سخن پایانی

آنچه در این مطلب به آن اشاره کردیم نگاه کاملی بود بر طراحی خودرو نیسان قشقایی و عواملی که در امتیاز و برتری آن دخالت داشتند. این خودروی زیبا شبیه به سایر مدل های موجود از خودروهای کراس اوور در سال ۲۰۲۱ است که با آپشن های پیشرفته و طراحی قدرتمند برای موتور آن را از هر نظر متمایز ساخته است. طبق رتبه بندی که در سال ۲۰۲۱ انجام شده، از نظر امتیازدهی، از ۱۰ امتیاز، به این خودرو، امتیاز ۷ را داده‌اند.

جالب است بدانید که قیمت خودرو نیسان قشقایی از حداقل حدود ۲۰ هزار یورو شروع می‌شود و طبق آپشن ها و طراحی فناوری خودروسازی، تا حدود ۳۸ هزار یورو هم می تواند افزایش پیدا کند.

این مدل خودرو قرار است در سال های آینده به یک خودروی هیبریدی و خودروی الکتریکی هم تبدیل شود. شتاب، سرعت، دقت و امنیت در کنار طراحی منحصر به فرد این خودروی Nissan Qashqai را از هر نظر متمایز و برجسته ساخته است.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *