معرفی ایمن ترین خودروهای سال 2021 که شما را شگفت زده می کنند

ایمن ترین خودروهای سال 2021

فهرستی از زیباترین و ایمن ترین خودروهای سال 2021 در منابع مختلف منتشر شده است که بسیاری از آنها را می شناسید. خودرو کرولا، خودرو جنسیس، خودرو کوپرا و خودرو لکسوس، مهم ترین و زیباترین آنها هستند. بیایید با هم نگاهی به این وسایل نقلیه منحصر به فرد بیاندازیم.

هنگام خرید یک اتومبیل جدید دو عامل مهم باید در نظر گرفته شود، یکی ایمنی و دیگری طراحی منحصر به فرد و مجذوب کننده. هر شخصی که به دنبال وسیله نقلیه جدید است می خواهد خودرویی امن برای خود و عزیزانش انتخاب کند.

مطالعات مختلف نشان می دهد که سالانه 1.35 میلیون نفر در جاده های سراسر جهان کشته می شوند. بنابراین، هنگام خرید خودرو، ایمنی باید در اولویت اول شما باشد.

متأسفانه، دریافتن اینکه کدام مدل خودرو بهترین و مطمئن ترین انتخاب است، به همین راحتی نیست!

این مقاله به شما کمک می کند تا ایمن ترین خودروهای سال 2021 را انتخاب کنید. ممکن است به این فکر کنید که چگونه مطمئن ترین اتومبیل ها را بشناسید؟ قبل از اینکه با مهم ترین خودروهای سال جدید آشنا شوید، بهتر است درباره فارکتورهای ایمنی و اطمینان در ماشین ها کمی صحبت کنیم.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: گران ترین خودروهای جهان که در هر سال، منتخب هستند


مهم ترین معیارهای انتخاب و خرید ایمن ترین خودروهای سال 2021

عوامل مختلفی در یافتن ایمن ترین اتومبیل ها دخیل هستند. با این وجود، دو عامل مهم تعیین کننده اصلی وجود دارد:

اولین عامل، نتایج آزمایش تصادف از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) و اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) است.

مورد دیگر تعدادی از ویژگی های ایمنی پیشرفته مانند ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد به جلو و کمک – نگهدارنده مسیر حرکت است.

ایمن ترین خودروهای سال 2021

مطمئن ترین اتومبیل های جهان کدامند؟

ده ها شرکت تولید کننده خودرو در جهان وجود دارد. هدف اصلی آنها تهیه امن ترین و راحت ترین اتومبیل ها برای مشتریانشان است. آیا شما هم به دنبال ایمن ترین خودروهای سال 2021 هستید؟ در این صورت باید به دنبال اتومبیل هایی بروید که پوشش مقاوم تری دارند. شرکت های مختلف تولید کننده وسایل نقلیه، تعدادی خودروها را برای سال 2021 عرضه کرده اند که دارای امتیازات عالی هستند.

در این قسمت، چند خودروی درجه یک در جهان در سال 2021 آورده شده است که به عنوان امن ترین اتومبیل های جهان شناخته می شود:

1- مرسدس بنز C کلاس

ایمن ترین خودروهای سال 2021

مرسدس بنز C کلاس، یکی از ایمن ترین خودروهای سال 2021 است. این مرسدس بنز با سیستم ترمز ضد انفجار، شیشه های جلو برقی، کیسه های هوا، فرمان چند منظوره و چرخ های آلیاژی ارائه می شود. سدان بنز کلاس C دارای امتیازات خوبی در محافظت از سرنشینان خودرو، کودک و همچنین محافظت از سرنشینان بزرگسال است. علاوه بر این، می توان زره محافظ را بر روی این وسیله نقلیه نصب کرد.

2- نیسان روگ (Nissan Rogue)

ایمن ترین خودروهای سال 2021

تاریخ فروش  Nissan Rogue بهتر از هوندا CR-V، هوندا آکورد و مزدا CX-5 است. این خودرو یکی از بهترین و ایمن ترین خودروهای سال 2021 محسوب می شود. سبک ظاهری آن، ظاهری شبیه یک کامیون به آن داده است. این طراحی شامل کیت تعمیرات و آب بندی تایر و چراغ LED در روز (DRL) است. علاوه بر این، سیستم هوشمند هشدار برخورد جلو و سیستم ترمز ضد قفل 4 چرخ (ABS) آن را به یکی از ایمن ترین اتومبیل های جهان تبدیل کرده است.

3- تویوتا کرولا

ایمن ترین خودروهای سال 2021

تویوتا کرولا، یکی دیگر از ایمن ترین خودروهای سال 2021  است که دارای سیستم مرکزی، قفل ایمنی و محافظ سرنشینان کودک است. همچنین شامل یک سیستم ایموبیلایزر موتور، فرمان برقی، و مه شکن شیشه عقب است. سدان تویوتا کرولا، بهترین گزینه برای کسانی است که با بودجه کم به دنبال خرید ایمن ترین خودرو هستند.

4- Acura TLX

ایمن ترین خودروهای سال 2021

Acura TLX دارای بسیاری از ویژگی های مثبت است که آن را به یکی از ایمن ترین اتومبیل های تمام دوران تبدیل کرده است. به عنوان مثال، این فناوری شامل سیستم هشدار برخورد به جلو (FCW)، سیستم کمکی برای حفظ خط (LKAS) و سیستم کاهش طی مسیر جاده است. بعلاوه، این ایمن ترین خودروهای سال 2021 دارای کیسه های هوا پیشرفته، سیستم ضد قفل 4 چرخ و یک سیستم بازدارندگی در برابر سرقت با سیستم ایموبیلایزر الکترونیکی است. تمام این ویژگی های خیره کننده، آن را به یکی از ایمن ترین اتومبیل های جهان تبدیل کرده است.

5- BMW سری 3

ایمن ترین خودروهای سال 2021

BMW یکی از بزرگ ترین برندهای خودروسازی است که بهترین و ایمن ترین اتومبیل های جهان را ارائه داده است. این خودرو با سیستم ترمز ضد قفل، چراغ ترمز تطبیقی، سیستم محافظ سر در قسمت جلو و عقب، کیسه های هوا با سیستم مهار اضافی (SRS) و جمع کننده های قفل اتوماتیک (ALR) ارائه می شود. علاوه بر این، BMW  سری 3 دارای سیستم هشدار ضد سرقت، پرتوهای اتوماتیک و هشدار کمربند ایمنی صوتی است. به طور خلاصه، اگر به دنبال ایمن ترین خودروهای سال 2021 هستید، این ماشین، بهترین انتخاب خواهد بود.

همه اتومبیل های معرفی شده در قسمت بالا با امتیازات ایمنی 5 ستاره، برنده میدان هستند. اگر به دنبال خودروهای سطح متوسط هستید، بهترین گزینه برای شما کرولا است. به همین ترتیب اگر به دنبال خودروهای لوکس هستید می توانید با مرسدس بنز C کلاس همراه شوید. با این حال، مزدا 3 و مزدا 6 نیز نایب قهرمان خوبی در لیست ایمن ترین خودروهای سال 2021 هستند. مهمتر از همه، اینها با قیمت مقرون به صرفه در دسترس هستند.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: بهترین خودروهای سال 2020 که چشم شما را خیره می کنند


ایمن ترین خودروهای سال 2021؛ خودروهای شاسی بلند

برندگان برترین سیستم ایمنی در سال 2020، خودروهای مزدا CX-5 و CX-3، هوندا اینسایت، تویوتا کمری، Forester و Legacy، Subaru Outback و نیسان ماکسیما هستند.

در حال حاضر، ایمن ترین خودروهای سال 2021 از گروه خودروهای شاسی بلند عرضه شده است. همه افراد می توانند از ایمن ترین اتومبیل های جهان استفاده کنند. بعضی از اتومبیل های این خانواده از خودروهای شاسی بلند به اندازه کافی برای یک خانواده کوچک، مناسب هستند.

در ادامه این قسمت چند نمونه از بهترین و ایمن ترین خودروهای سال 2021، خودروهای شاسی بلند و بسیار مقرون به صرفه آورده شده است:

1- هیوندای کونا

ایمن ترین خودروهای سال 2021

NHTSA به هیوندای کونا 2021 به عنوان معیار سنجش ایمنی، پنج ستاره داده است. اگر به دنبال ایمن ترین خودروهای سال 2021هستید، هیوندا کونا به عنوان یک خودروی شاسی بلند می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این دستگاه با بسیاری از ویژگی های امنیتی مانند دوربین دید عقب، کمک نگهدارنده خط و نظارت بر خواب آلودگی راننده همراه است. برخی دیگر از ویژگی های پیشرفته شامل نظارت بر نقاط کور خودرو، کروز کنترل تطبیقی​​، سنسور پارک عقب و … است.

2- Acura RDX

ایمن ترین خودروهای سال 2021

Acura RDX با فناوری پیشرفته ایمنی و کمک راننده ارائه می شود. به عنوان مثال، فناوری دوربین این ماشین شامل یک دوربین عقب با چند نمایه و سیستم ترمز کاهش برخورد (CMBS) است. علاوه بر این، Acura RDX همچنین برخی از ویژگی های پیشرفته تر مانند سیستم کاهش مسیر جاده (RDM)، سیستم کمک ایمنی Lane Keep، سیستم هشدار برخورد به جلو (FCW) و موارد دیگر را ارائه می دهد. این خودرو یکی از ایمن ترین خودروهای سال 2021 است.

3- Subaru Crosstrek

ایمن ترین خودروهای سال 2021

Subaru Crosstrek یکی دیگر از ایمن ترین خودروهای سال 2021 با ویژگی های منحصر به فرد است. این خصوصیات شامل پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل ABS، کیسه های هوا، دوربین های پشتیبان و قفل های ایمنی کودک در صندلی عقب است. علاوه بر این، Subaru Crosstrek دارای یک موتور ایموبیلایزر موتور، فیلتراسیون هوا و ویژگی های قفل درب برقی است. این سیستم کمک راننده، فناوری مفیدی است که به شما کمک می کند خطرات مختلفی مانند عابر پیاده و دوچرخه سوار در جاده را تشخیص دهید. همچنین Subaru Crosstrek نسبت به سوبارو WRX و سوبارو فارستر، کاملاً مقرون به صرفه است.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: ترفندهایی برای خرید روغن موتور که در پول شما صرفه جویی می کنند


4- آئودی Q8

ایمن ترین خودروهای سال 2021

آئودی Q8 نه تنها یک ماشین شیک است بلکه ایمن ترین مدل SUV در جهان نیز محسوب می شود. این فناوری ها در یکی از ایمن ترین خودروهای سال 2021، شامل کیسه های هوا دو طرفه نصب شده در طرفین خودرو، سیستم کنترل پایداری، تکیه گاه های جلو و عقب است. برخی از ویژگی های پیشرفته دیگر شامل کنترل کشش، سیستم ایمنی قبل از برخورد، چراغ های اتوماتیک جلو، سیستم ایمنی پس از برخورد و … می باشد.

5- Toyota RAV4

ایمن ترین خودروهای سال 2021

تویوتا 4RAV از ویژگی های مفید بسیاری برای ایمنی مسافران برخوردار است. به عنوان مثال، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار استاندارد با قابلیت تشخیص عابر پیاده برای محافظت از عابر پیاده است. بعلاوه، این مدل تویوتا شامل کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد، کمک برای حفظ خط، هشدار خروج از خط و موارد دیگر است. همچنین توانسته گواهی بهترین و ایمن ترین خودروهای سال 2021 را دریافت کند.

6- Kia Telluride

ایمن ترین خودروهای سال 2021

Kia Telluride یکی از ایمن ترین خودروهای سال 2021 است. فضای داخلی خودرو Kia Telluride مطمئناً مجلل و راحت است. این خودرو ساخته شده از مواد با کیفیت بالا و دارای ویژگی های ایمنی چشمگیر است. برخی از ویژگی های پیشرفته ایمنی شامل نظارت استاندارد بر نقطه کور خودرو برای جلوگیری از برخورد و ترمز اضطراری خودکار است. کیا تلوراید از NHTSA رتبه پنج ستاره را کسب کرده است. Kia Telluride کاملاً راحت تر از Kia Stinger است.

تمام خودروهای شاسی بلند با اندازه کوچک، ذکر شده در فوق دارای ایمنی عالی در صورت تصادف هستند. علاوه بر این می توانید با استفاده از زره و شیشه ضد گلوله از آنها بیشتر محافظت کنید. تمام این اتومبیل ها توسط ایمن ترین برند خودرو در جهان تولید می شوند. اگر به دنبال ایمن ترین خودروهای سال 2021 و همچنین شیک ترین SUV هستید، می توانید با آئودی 8Q همراه شوید. هیوندای کونا، گزینه عالی دیگری برای شما است.


سوالات متداول درباره ” ایمن ترین خودروهای سال 2021 “:

1-گران ترین و ایمن ترین خودروهای سال 2021 کدام اند؟

مرسدس بنز C کلاس / نیسان روگ / تویوتا کرولا / BMW سری 3 / آئودی Q8

2-خودروهای شاسی بلند ایمن در سال 2021 کدام اند؟

هیوندای کونا / Acura RDX / Subaru Crosstrek / آئودی Q8 / تویوتا 4RAV / Kia Telluride

3- معیارهای ایمنی خودروها بر چه اساسی سنجیده می شود؟

اولین عامل، نتایج آزمایش تصادف از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) و اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) است. مورد دیگر تعدادی از ویژگی های ایمنی پیشرفته مانند ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد به جلو و کمک – نگهدارنده مسیر حرکت است.

 

دکترماشینت
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • محمد 5 بهمن 1400 / 19:14

    ساییپا هم ماشیناش همش ۵ستاره ایمنی هست

    • دکترماشینت 6 بهمن 1400 / 10:18

      بله خخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *