بررسی خودرو تویوتا کرولا XSE در سال 2021

تویوتا کرولا XSE

خودرو تویوتا کرولا XSE یکی از زیباترین اتومبیل هایی است که در سال ۲۰۲۰  از هر جهت، نظر تحلیلگران خودرو را به خود جلب نموده است. طی سال ها در دوره های مختلف، این خودروی زیبا برای رانندگی، مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است و به تدریج، آپشن ها و طراحی و فناوری های آن به روز رسانی شده اند. زیباترین طراحی برای این خودرو به کار گرفته شده است.

با نگاه کردن بر TOYOTA COROLLA XSE متوجه می شوید که چرا توانسته در رتبه های بالا از نظر تحلیلگران صنعت خودرو قرار بگیرد. کیفیت بی نهایت، در راستای طراحی استاندارد باعث شده این محصول به یکی از پر فروش ترین خودروهای شرکت تویوتا تبدیل شود.

طبق  تحلیل ها و نظرسنجی هایی که درباره خودرو تویوتا کرولا XSE ۲۰۲۰ منتشر شده، این خودرو از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و برای هر کدام، یک معیار مجزا معرفی شده که نشان می‌ دهد سطح این خودرو در چه وضعیتی قرار دارد.

از نظر شکل خارجی، طراحی بدنه بیرونی و طراحی مهندسی قطعات بیرونی، خودرو تویوتا کرولا XSE ، ۹۴ درصد توانسته نظر مثبت تحلیلگران خودرو را  به دست آورد. این عدد درباره تحلیل طراحی داخلی کابین خودرو و تمام قطعات داخل خودرو برابر با ۸۵ درصد از نظر مثبت کارشناسان صنعت خودرو می باشد.

درباره قطعات دینامیکی و کیفیت رانندگی، آمار بررسی ها عدد ۸۷% را نشان می دهد. ارزیابی خودروی کرولا از شرکت تویوتا در سال ۲۰۲۰ از نظر ایمنی و مفاهیم فناوری و تکنولوژی، عدد ۸۴ درصد را کسب نموده است. ارزیابی آپشن های خودرو تویوتا کرولا XSE و تمام قطعات ریز و درشت که مربوط به عملکرد خودرو می‌شوند، عدد ۹۲ درصد را به دست آورده است.

ارزیابی های فوق نشان می دهد که خودرو تویوتا کرولا در سال 2021 به عنوان یک خودروی قوی و با کلاس در میان سایر خودروهای معروف نظیر هیوندا الانترا، کیا فورته و مزدا ۳ معرفی می شود. این خودروها تنها چند مورد از رقبای سرسخت و پر قدرت خودرو تویوتا کرولا XSE هستند. برای خرید بهترین خودرو در سال ۲۰۲۱ باید دانست که کدام خودروها آپشن های بهتری دارند و خرید آنها مقرون به صرفه تر است یا خیر؟

شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که خرید خودرو تویوتا کرولا به چهعواملی بستگی دارد و زمانی که می‌خواهیم این نوع خودرو را بخریم، دنبال چه مواردی در خودرو باشیم. با ما همراه باشید تا درباره این خودروی بی نظیر و بسیار شیک، بیشتر صحبت کنیم.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: صفر تا صد آشنایی با رنگ بدنه خودرو


خرید تویوتا کرولا XSE برای سال ۲۰۲۱؛ خبر جدید چیست؟

تویوتا کرولا XSE

جالب است بدانید خودرو کرولا اکنون در نسل دوازدهم خود قرار دارد. وضعیت این خودرو در سال گذشته در بهترین حالت بوده است و در سال ۲۰۲۱ نیز به روز رسانی های جدیدی برای آن انجام گرفته است.

نسخه جدید Apex Edition  برای این خودرو در سال ۲۰۲۱ اجرا شده و این ویژگی موجب گشته سیستم تعلیق خودرو ارتقا پیدا کند. برای خودرو تویوتا کرولا XSE ، تایرهایی در نظر گرفته شده که برای سفرهای تابستانه و علاقه مندان به رانندگی در زمین های سخت مناسب باشد. برنامه ریزی برای طراحی و تولید این خودروی نسل جدید به سمتی در حال حرکت است که بتوانند مدل جدید را به صورت کرولا هاچ بک و خودرو کرولا هیبریدی نیز تولید کنند.

خودرو تویوتا کرولا XSE دارای قابلیت Android Auto استاندارد است و برای آن کیسه های هوا در کنار صندلی های داخل خودرو نیز طراحی شده است. همچنین خودرو مجهز به سیستم توقف اتوماتیک موتور است.

مجموعه ویژگی های فوق به عنوان آخرین اخبار در طراحی این خودروی بی نظیر منتشر شده و باعث شده نظر فعالان حوزه خودرو به سمت این فناوری جلب شود. در قسمت های بعدی درباره آپشن ها و طراحی بسیار زیبا و فناوری های این خودرو بیشتر صحبت می کنیم.

2021 Toyota Corolla XSE: ویژگی ها و قابلیت ها

تویوتا کرولا XSE

تویوتا کرولا XSE 2021 به صورت استاندارد همراه با قابلیت هایی همچون چراغ های LED، چراغ های جلو اتوماتیک، دوربین دید عقب و صندلی های عقب تاشو 60/40 ارائه می شود. XSE شامل یک قابلیت اتصال به Wi-Fi بوده و به صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، یک پورت ورودی USB و یک سیستم صوتی شش بلندگو مجهز است. قابلیت اتصال به Android Auto استاندارد، قابلیت اتصال به Apple CarPlay و Bluetooth را نیز دارد. خودرو کرولا که به تازگی طراحی شده است، مجموعه سیستم های ارتباطی اضطراری، Toyota’s Safety Connect را نیز دارد.

Toptrim-XSE، چراغ های پیشرفته، طراحی بدنه بیرونی اسپرت، صندلی های جلو قابل تنظیم با قابلیت گرم شونده و فرمان چرمی، نمونه های دیگری از امکانات و قابلیت های تویوتا کرولا XSE است. نسل جدید این خودرو که مورد آزمون قرار گرفت، همچنین دارای رادیو ماهواره ای و مانیتور ویژه مشاهده نقطه کور ماشین بوده است. از دیگر ویژگی های ایمنی پیشرفته در خودرو کرولا 2021 می توان به سیستم ایمنی هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی برای حفظ لاین، قرائت کننده علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

قیمت تویوتا کرولا XSE 2021 چقدر است؟

تویوتا کرولا XSE

قیمت کل خودرو تویوتا کرولا XSE، با احتساب همه موارد، چیزی حدود 29،269 دلار تعیین شده است. برای مقایسه، در سال 2021، قیمت تویوتا کرولا با قیمت 19،825 دلار شروع می شود. قیمت این خودرو در حالت هیبریدی، در حدود 23400 دلار معرفی شده است. در مورد کرولا هاچ بک، قیمت آن از 20465 دلار شروع می شود (کرولا هاچ بک به صورت هیبریدی در دسترس نیست).

اگر یک خودرو تویوتا کرولا XSE نسل جدید در نظر دارید، ابزار جستجوی رایگان در فضای وب به شما کمک می کند بهترین قیمت را پیدا کنید. بسته به نمایشگاه های محلی موجود در منطقه خود، ممکن است بتوانید با قیمت های مناسب این خودرو را تهیه کنید.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: راهنمای خرید روکش صندلی ماشین


طراحی داخلی تویوتا کرولا XSE: زیبا و شیک، برای نسل جوان

تویوتا کرولا XSE

اولین نکته ای که درباره تویوتا کرولا XSE وجود دارد و موجب برجسته بودن آن در میان رقبا گشته، و ما نیز متوجه آن شدیم، صفحه نمایش لمسی هشت اینچی است که برای دسترسی آسان به صورت برجسته بر روی داشبورد قرار دارد. toptrim-XSE با صندلی های Sport Softex، دارای دوخت متمایز و باکیفیت، فضای داخلی لوکس تری را به نمایش گذاشته اند.

کیفیت مواد به کار رفته در داخل کابین خودرو تویوتا کرولا XSE بسیار بالا بوده و خودروسازان توانستند با طراحی مجدد، مدل های قبلی را به مدل سال 2020 ارتقا دهند. سطح قطعات داخل کابین، نرم بوده و پلاستیک های سخت کمتری در آن وجود دارد. کابین خودرو کرولا XSE در رنگ های متضاد تیره و روشن، در یک سبک مدرن، خودنمایی می کند.

با خرید تویوتا کرولا XSE می توانید با Apple CarPlay و سازگاری با Android Auto جدید که به تازگی برای سال 2021 اضافه شده است در ارتباط باشید. سیستم برتر Premium JBL دارای 9 بلندگو است؛ از جمله subwoofer  و تقویت کننده (amplifier). تمام این قابلیت ها عالی به نظر می رسد و یکی از ویژگی های به روز شده ای است که در سال 2021 در مورد Corolla XSE بیشتر از همه لذت می بریم.

تویوتا کرولا XSE

صندلی های جلو تویوتا کرولا XSE راحت هستند و امنیت شما را برای رانندگی لذت بخش و هیجان انگیز، تأمین می کنند. شما از سیستم کلیدی هوشمند با دکمه “شروع” و ” تنظیم شیب” می  توانید صندلی ها را تنظیم کنید. صندلی عقب برای افراد بیشتر، به اندازه کافی بزرگ و جا دار است و در صورت نیاز به حمل بار اضافی، صندلی های عقب، تا می شوند. صندوق عقب تویوتا کرولا 2021 با 13 فوت مکعب فضای صندوق عقب، عرضه می شود که در این بخش، اندکی کمتر از حد متوسط است.

مشخصات مسافت پیموده شده با تویوتا کرولا XSE؛ موتور و سوخت

تویوتا کرولا XSE

تویوتا کرولا XSE 2021 از یک موتور 2 لیتری با قدرت 169 اسب بخار و 151 پوند- فوت بهره می برد. گشتاور تویوتا نشان می دهید، موتور، کوچک تر و سبک تر است و ضمن کاهش مصرف سوخت، به کاهش مرکز ثقل کرولا نیز کمک می کند. این محصول به یک CVT اتوماتیک (Dynamic-Shift CVT) همراه با شیفت فرمان و حالت اسپرت متصل می شود.

با تویوتا کرولا XSE 2021 در جاده

تویوتا کرولا XSE

در دسامبر سال 2018، تویوتا از تنظیم سیستم تعلیق اصلاح شده برای کرولا مدل جدید خبر داد. با رانندگی با نسل جدید کرولا می توانیم تفاوت بین تویوتا کرولا XSE جدید و نسل های قبلی را تشخیص دهیم. سیستم تعلیق جدید جلو و سیستم تعلیق عقب، علی رغم صدای ناچیز، کیفیت رانندگی با کرولا را بهبود می بخشد. حتی اگر اتومبیل اسپرت نباشد، رانندگی با کرولا جدید، سرگرم کننده است و برای رفت و آمد در شهر، مناسب است.

به طور کلی، تویوتا کرولا XSE در انتقال سریع واکنش نشان می دهد، اما در موقعیت های دور زدن، تعویض دنده، بین هماهنگی دست و پا، یک مکث مشخص وجود دارد.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: فهرست کامل چک لیست تعمیرات خودرو برای تمام رانندگان

تویوتا کرولا XSE


نتیجه گیری:

تویوتا کرولا XSE؛ یک انتخاب خوب و همه جانبه

خودرو کرولا 2021، یک خودرو قوی با طراحی شیک و امروزی است که از فناوری های جدید در صنعت خودروسازی بهره برده است. تویوتا کرولا XSE، مجهزبه بسیاری از ویژگی ها و قابلیت ها است که باعث شده برای خرید، ارزشمند باشد. فهرست مهمی از ویژگی های ایمنی و فنی، ظاهر طراحی شده بهبود یافته و حتی یک رانندگی لذت بخش و راحت، از طریق این خودروی منحصر به فرد، فراهم شده است.


سوالات متداول درباره ” تویوتا کرولا XSE “:

1-آپشن های خودرو کرولا 2021 جدید چیست؟

  • Apex Edition
  • Android Auto
  • قابلیت اتصال به Wi-Fi
  • ، قابلیت اتصال به Apple CarPlay و Bluetooth
  • دوربین دید عقب
  • صندلی های عقب تاشو
  • پورت ورودی USB
  • سیستم صوتی شش بلندگو
  • سیستم ایمنی هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار
  • رادیو ماهواره ای و مانیتور ویژه مشاهده نقطه کور ماشین

2-قیمت خودرو تویوتا کرولا XSE چقدر است؟

قیمت کل خودرو تویوتا کرولا XSE، با احتساب همه موارد، چیزی حدود 29،269 دلار تعیین شده است. برای مقایسه، در سال 2021، قیمت تویوتا کرولا با قیمت 19،825 دلار شروع می شود. قیمت این خودرو در حالت هیبریدی، در حدود 23400 دلار معرفی شده است. در مورد کرولا هاچ بک، قیمت آن از 20465 دلار شروع می شود.

3-ایمنی تویوتا کرولا XSE برای رانندگی چگونه است؟

از ویژگی های ایمنی پیشرفته در خودرو کرولا 2021 می توان به سیستم ایمنی هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی برای حفظ لاین، قرائت کننده علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *