معرفی خودرو آئودی Q8، نسل جدید در سال 2022

خودرو شاسی بلند

خودرو آئودی Q8 یکی از زیباترین مدل های خودرو شاسی بلند از برند خودروسازی آئودی است. این خودرو یکی از منحصر به فردترین خودروهای نسل جدید محسوب می‌شود که قرار است در سال ۲۰۲۲، پرچمدار خودروهای شاسی بلند بازار محسوب شود. این خودروی زیبا، تنها دو ردیف صندلی دارد اما با طراحی ویژه و فناوری پیشرفته، به زودی جایگزینی زیباتر برای خودرو آئودی Q7 با سه ردیف صندلی محسوب خواهد شد.

خودرو آئودی Q8 از یک پلتفرم بزرگ و پیشرفته و سیستم انتقال قدرت V-6 بر اساس توان ۳۳۵ اسب بخار تشکیل شده است. از آنجایی که طول کابین، کوتاه تر است یک ظاهر اسپرت را برای صندلی های عقب به وجود آورده است. این نشان می دهد که صندوق عقب این خودرو آئودی ممکن است کوچکتر از حالت های قبلی باشد.

با اینکه صندوق عقب کوچک برای بار می‌ تواند یک نقص یا عیب برای این خودروی شاسی بلند معرفی شود، اما فضای داخل کابین خودرو، جادار و زیبا است و نظر هر مشتری را به خود جلب می کند.

برای خودرو آئودی Q8 بهترین آپشن ها داخل کابین خودرو طراحی شده است. صندلی ها نرم و راحت هستند و از مواد اولیه لطیف و با کیفیت در آن به کار رفته است. اگر ویژگی ها و مشخصات فنی داخل این خودرو را بررسی کنید، در جای خود، بهترین نمونه محسوب می شود. رانندگی با شاسی بلند آئودی Q8، یک رانندگی لذت بخش و سرگرم کننده است. این خودرو را می توان رقیب مدل های کراس اوور قبلی با رانندگی پرسرعت دانست.

قرار است خودرو آئودی Q8 در سال ۲۰۲۲ با قیمتی حدود 80 هزار دلار یا بالاتر به فروش برسد؛ این قیمت در مقایسه با خودرو آئودی Q7 ، اندکی گران‌تر است.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: نگاهی به بهترین انواع خودرو مزدا در سال 2020


خبرهای جدید برای سال ۲۰۲۲ در مورد طراحی خودرو آئودی Q8

خودرو شاسی بلند

خبرهای جدید برای سال ۲۰۲۲ در مورد نسخه جدید خودرو آئودی Q8 به این صورت است که بسته های طراحی خودرو، پیشرفته تر شده و ویژگی‌های استاندارد آن ارتقا یافته است. طرح اولیه این خودرو دارای چرخ های ۲۱ اینچی، آینه‌های برقی تاشو با تنظیمات حافظه و امکانات دیگر است.

نسخه ارتقا یافته همین نسل اولیه، دارای سیستم کنترل تطبیقی مطابق با ترافیک مسیر و سیستم کنترل حفظ خط ارائه شده است  این دو مدل از اتومبیل آئودی Q8 بنا بر انتخاب افراد، قابل خریداری هستند.

طراحی خودرو آئودی Q8 نسل جدید برای سال ۲۰۲۲ صندلی های چرمی راحت و نرم دارد؛ صندلی های جلو مجهز به سیستم تهویه هستند و برای صندلی های عقب هم سایه بان طراحی شده است. کیسه های هوا برای صندلی های چرمی قرار دارد. دسته صندلی ها برای راحتی بیشتر سرنشینان اتومبیل طراحی شده و فرمان ماشین کامل میچرخد.

خودروسازان از این برند در تلاش هستند که ویژگی‌های خودروی جدید را ارتقا دهند تا ناوبری ساده تری داشته باشد. صندلی ها مجهز به سیستم گرمایشی هستند و دوربین اتومبیل، نمای پانوراما را نسبت به پارک دنده عقب خودرو فراهم می کند.

خودرو آئودی Q8 یک شاسی بلند زیبا است. البته ظاهر اسپرت دارد اما نهایت راحتی را فراهم کرده است. ویژگی ها و آپشن های اضافه دیگری هنگام خرید خودرو می توانند به فهرست مشتری اضافه شوند.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد خودرو آئودی Q8

خودرو شاسی بلند

خودرو آئودی Q8 مجهز به یک موتور توربو شارژ 3.0 لیتری V-6 است که 335 اسب بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این خودرو با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک، جفت می شود. یک سیستم کمکی ترکیبی 48 ولت، به عملیات توقف و حرکت اتومبیل کمک می کند.

در حالی که آئودی Q8 قدرت عبور از بزرگراه را داشت، در هنگام گذر از معابر شهری، اندکی باید محتاط بود. سیستم انتقال قدرت در این خودرو در اکثر اوقات، واکنش های سخت گیرانه ای را نشان می داد، اما این موتور و موتور در حالت Dynamic بهترین وضعیت را داشت که پاسخ های سریع تر را موجب می شد.

خودرو آئودی Q8 همچنین در صورت مجهز بودن می تواند تا 7700 پوند را نیز یدک بکشد. در حالی که این آئودی می تواند به سرعت تغییر مسیر دهد، از جذابیت کمتری نسبت به سدان های آئودی، مانند A7 برخوردار است. فرمان Q8 دارای بازخورد خطی است که در سفرهای طولانی، آرامش بخش بوده و به راحتی می توان با آن رانندگی کرد.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: زیباترین و جدیدترین مدل خودرو BMW در سال 2021


مصرف سوخت در خودرو آئودی Q8

خودرو شاسی بلند

خودرو آئودی Q8 به گونه ای طراحی شده که از نظر مصرف سوخت، استانداردهای محیط زیست را کسب کرده است. مصرف سوخت این خودرو نسبت به مدل‌های مشابه بهینه شده و بسیار کمتر است. این خودرو در خیابان های شهر می تواند تا ۱۷ مایل و در بزرگراه ها تا ۲۱ ماهگی حرکت کند. این خودرو مجهز به ۶ سیلندر بوده که با مدل خودرو آئودی Q7 برابر است. مصرف سوخت هر دو مدل بهینه شده اند اما نسل خودرو آئودی Q8 ارتقا یافته است.

طراحی داخلی امنیت و آسایش در خودرو آئودی Q8

خودرو شاسی بلند

با نگاه کردن بر فناوری و امکانات خودرو آئودی Q8 به راحتی می توان متوجه شد که این خودرو یک محیط پیچیده و منحصر به فرد را دارد. داخل کابین خودرو از زیباترین طراحی برخوردار شده است. این خودرو را می‌توان یکی از خودروهای لوکس و مجلل از گروه خودروهای شاسی بلند معرفی کرد. امکان رانندگی با این خودروی زیبا در تمام شرایط آب و هوایی وجود دارد. این خودرو برای ۴ فصل سال مناسب است، چرا که مجهز به سیستم های تهویه گرمایشی و خنک کننده می باشد.

برای صندلی های خودرو، سیستم های تهویه و گرم شوندگی استاندارد قرار داده شده است. اگر خودرو آئودی Q8 ارتقا پیدا کند، صندلی‌های جلو مجهز به امکانات ماساژ دهنده هم می باشند. آزمون های مختلفی برای سنجش کیفیت، استحکام و ایمنی این خودرو انجام گرفته است و این اتومبیل توانسته از تمام آنها سر بلند بیرون بیاید.

خودرو شاسی بلند

خودرو آئودی Q8 نه تنها از نظر شکل ظاهری چشمگیر و ویژه است، بلکه از نظر سفر و رانندگی در بهترین وضعیت قرار دارد. این خودرو به صورت دو ردیف ساخته شده و فضای بار کمتری را فراهم کرده است؛ با این حال یکی از بهترین خودروها برای سفر‌های جاده‌ای محسوب می شود.

به راحتی می توانید کیف دستی و چمدان های خود را در قسمت بار قرار دهید. برخی از قسمت‌های داخل خودرو برای وسایل شخصی یا وسایل کوچک هنگام سفر یا رانندگی طراحی شده‌اند.

سایر امکانات خودرو آئودی Q8

خودرو شاسی بلند

در داخل خودرو آئودی Q8 سیستم سرگرمی و بازی از طریق یک صفحه نمایشگر لمسی نصب شده است. آپشن های صوتی و تصویری با کیفیت صدای بالا در این خودرو قرار داده شده‌اند. بر روی صفحه نمایشگر لمسی روی داشبورد، آیکون های بزرگ را می بینید که هنگام رانندگی به راحتی از آن ها می توانید استفاده کنید. این خودرو قابلیت اتصال به وای فای و سیستم های اندروید یا نرم افزار های apple را دارد.

از دیگر امکانات و ویژگی های خودرو آئودی Q8 می‌توان به سیستم‌های ایمنی و کمک راننده اشاره کرد. سیستم‌ هایی نظیر توقف، حرکت، دید در شب با تشخیص عابر پیاده، دوربین ۳۶۰ درجه برای نمای جلو و عقب مواردی هستند که ایمنی خودرو را افزایش می دهند.

سیستم هشدار برخورد با مانع در سنسورهای جلو و عقب، امکانات ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، گارانتی و نگهداری خودرو، ضمانت ۴ ساله و خدمات تعمیرات- نگهداری به مدت یک سال درباره این خودروی زیبا ارائه می شود. اگر به دنبال خرید یک خودروی منحصر به فرد هستید، خودرو آئودی Q8 را به شما پیشنهاد می دهیم.

خودرو شاسی بلند


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: معرفی 10 خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی


سخن پایانی

خودرو آئودی Q8 یکی از زیباترین خودروهای طراحی شده برای ارائه به بازار در سال ۲۰۲۱ است. این خودرو بیشتر از ۷۰ هزار دلار قیمت دارد. نوع موتور خودرو از نوع توربوشارژ بوده و به تمام امکانات رفاهی و ایمنی مجهز است. موتور خودرو، قدرت ۳۳۵ اسب بخار را دارد و گشتاور آن ۶۴۰۰ دور در دقیقه است.

وضعیت انتقال سرعت در این خودرو به صورت ۸ سرعته اتوماتیک با حالت تعویض دستی می باشد. صندلی ها داخل کابین نرم و راحت هستند و سیستم تهویه، گرمایش و خنک کنندگی با بهترین سیستم کنترلی برای داخل خودرو طراحی شده است.

برای خودرو آئودی Q8، حدود ۵ ثانیه طول می‌کشد تا از صفر به ۶۰ مایل در ساعت، سرعت آن افزایش پیدا کند. این خودرو از نظر مصرف سوخت، استانداردهای زیست محیطی را دریافت کرده و یک خودروی نرم و راحت برای سفر‌های جاده‌ای به شمار می‌رود.


سوالات متداول درباره ” معرفی خودرو آئودی Q8 “:

1- قیمت خودرو آئودی Q8 در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

قیمت پایه خودرو آئودی Q8 از ۶۸ هزار دلار شروع می شود و می تواند تا حدود ۸۰ هزار دلار هم افزایش داشته باشد.

2- موتور خودرو آئودی Q8 از چه نوعی است؟

موتور ماشین آئودی Q8 مجهز به سیستم توربو شارژ بوده، ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن 6400 دور در دقیقه است. خودرو به صورت ۸ سرعته اتوماتیک با حالت تعویض دستی کار می کند.

3- مدل مشابه آئودی Q8 کدام خودرو است؟

نسل قدیم آئودی Q8 با نام خودرو آئودی Q7 شناخته می‌شود که قیمت ارزان تری دارد.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *