معرفی بهترین خودروهای هیوندا در سال 2021 + مشخصات و ویژگی ها

بهترین خودروهای هیوندا

آیا با بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ آشنا هستید؟ آیا می دانید برترین خودروهای شاسی بلند و خودروهای هیوندا معمولی در رتبه ‌بندی سال 2020 و ۲۰۲۱ کدام گزینه ها هستند؟ و هر یک با چه قیمتی به فروش می رسند؟ اگر به این موضوعات علاقه دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید….

برترین و جدیدترین مدل های خودرو هیوندا شاسی بلند و هیوندا معمولی خودروهایی هستند که به دلیل داشتن قیمت اقتصادی در جهان شهرت دارند. در حالی که خودروهای هیوندا ارزان تر از سایر برندها می باشند، این مسئله به معنای کاهش کیفیت ساخت خودرو نیست. در حقیقت، اکثر خودروهای هیوندا در بازار وجود دارند که در بسیاری از ویژگی‌ها و امتیازات در بخش ‌های مختلف، جزو بهترین‌ها هستند.

در همین جایگاه می توان نامی از خودرو هیوندای سوناتا هیبریدی در سال ۲۰۲۱ یا Hyundai Sonata Hybrid  و خودرو سانتافه یا Santa Fe و خودرو کونا یا  Konaدر سال ۲۰۲۱ یاد کرد. معیارهای مختلفی برای رتبه بندی بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. بر همین اساس، خودروهای جدید با رقبای خود در بازار مقایسه می شوند و به آن ها رتبه ها و نمرات مختلفی داده می شود. برای آگاهی از زیباترین و جدیدترین خودروهای هیوندای در سال جدید می توانید گزینه هایی را که در ادامه به شما معرفی می کنیم بررسی نمایید.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: معرفی کم مصرف ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۱


زیباترین و بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ به همراه قیمت و ویژگی ها

  • Hyundai Kona EV؛ هیوندای کونا؛ 37،190 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

اولین و بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ به خودروی هیوندا کونا تعلق می گیرد. این خودرو جزو برترین خودروهای شاسی بلند هیبریدی یا برقی در سال ۲۰۲۰ هم معرفی شد. دلیلی که باعث شد این خودروی هیوندا در فینال رقابت های رتبه ‌بندی جهان، رتبه خوبی کسب نکند محدودیت‌های ایمنی در خودرو بود. این در حالی بود که رقیب این مدل خودرو هیوندا، خودروی تویوتا  Toyota RAV4  نام داشت که توانست رتبه برتر را در میان خودروهای شاسی بلند هیبریدی و برقی به دست بیاورد.

خودرو هیوندا کنا یکی از بهترین خودروهای هیوندا است که یک سواری آرام و راحت در کنار مجموعه‌ای از ویژگی ‌های استاندارد برای رانندگی را فراهم می کند. با این خودروی زیبا و پیشرفته می توانید مجموعه امکاناتی نظیر ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار برخورد با مانع، سیستم هشدار برای نظارت بر رانندگی، قیمت مناسب و موتور خودرو با عملکرد بالا را داشته باشید.

  • Hyundai Venue؛ هیوندا ونو؛ 17,350 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی دیگر از بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱، یک خودروی هیوندای شاسی بلند با نام هیوندا ونو است که رتبه خوبی به دست آورده اما هنوز از نظر ایمنی مورد آزمایش قرار نگرفته است. طراحی این خودرو به بهترین شکل انجام گرفته و آپشن های داخل کابین خودرو، سرگرم کننده و با جلوه های بصری فوق العاده اجرا شده ‌اند.

خودرو هیوندا ونو نسبت به اکثر رقبا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است؛ درحالیکه هنوز جای ارتقاء و پیشرفت بسیاری از ویژگی ‌های آن وجود دارد. طراحی کابین خودرو و محفظه صندوق عقب به گونه‌ای انجام شده که ظرفیت حمل بار اضافی را داشته باشد. صندلی های عقب حالت تاشو دارند. برای این خودروی هیوندای، استاندارد هایی نظیر سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، سیستم کنترل حفظ خط رانندگی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد با مانع و دوربین دید عقب طراحی شده است.

  • 2021 Hyundai Accent؛ هیوندا اکسنت؛ 15،395 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی دیگر از بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ به خودروی هیوندای اکسنت تعلق دارد. هیوندای اکسنت در بین وسایل نقلیه به دلیل داشتن صندلی های بزرگتر، استفاده آسان تر، فناوری های پیشرفته و موتور قدرتمند شهرت دارد. موتور این خودرو هیوندا توان ۱۲۰ اسب بخار دارد و بهترین گزینه برای رانندگی در بزرگراه ها است. طراحی موتور خودرو باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

اگر به دنبال خرید بهترین خودروهای هیوندا با صرفه اقتصادی هستید، پیشنهاد ما به شما خودرو هیوندا اکسنت می باشد. در همین راستا می توانید به مدل خودرو هیوندای النترا فکر کنید که یک گزینه بزرگ تر و گران‌تر است؛ اما موتور پرقدرتی دارد؛ فضای داخلی هیوندا النترا نسبت به هیوندا اکسنت، بزرگتر است. هر دو خودرو جزو  پرفروش ترین و بهترین خودروهای هیوندا در سال 2020 و ۲۰۲۱ معرفی شده‌اند.

  • Hyundai Tucson ؛ هیوندا توسان؛ 23،550 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی دیگر از بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱، خودروی شاسی بلند با طراحی جمع و جور و شکلی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. خودرو هیوندا توسان، یک خودروی شاسی بلند چشم نواز و مجذوب کننده است.

کمتر کسی است که بتواند از کنار زیبایی ها و ویژگی‌های این خودرو به سادگی عبور کند! این خودرو در میان سایر رقبا به خوبی می درخشد. موتور خودرو از فناوری جدید بهره گرفته است و در کنار خودروهای هیوندای سانتافه، سواری نرم و راحت و ایمن را فراهم می کند.

آنچه باعث شده که خودرو هیوندا توسان یکی از بهترین خودروهای هیوندا باشد، ویژگی های فنی و ایمنی است که به طور استاندارد در خودرو وجود دارد. از ویژگی های طراحی این خودروی زیبا می توان به صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی، ۶ بلندگو با پورت usb، سیستم یکپارچه سازی گوشی های هوشمند با سیستم هوشمند داخل کابین خودرو اشاره کرد. سایر سیستم های پیشرفته در خودرو هیوندا توسان شامل تجهیزات استاندارد ایمنی، دوربین دید عقب، سیستم هوشمند نظارت بر خواب آلودگی راننده، سیستم کنترل خط، ترمزهای اضطراری خودکار و هشدار تصادف با مانع در جلو است.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بایدها و نبایدهای نگهداری از خودرو که در هزینه ها صرفه جویی می کنند


  • Hyundai Ioniq؛ هیوندا یونیک؛ 23،200 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی دیگر از بهترین خودروهای هیوندا که در سال ۲۰۲۱ معرفی می کنیم در حقیقت خودرویی است که به صورتی هیبریدی و الکتریکی عمل می کند. خودرو Hyundai Ioniq در واقع یک وسیله نقلیه است که با پلاگین هیبریدی کار می کند و در میان خودروهای برقی، یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه محسوب می شود.

اگر به خرید خودروهای هیبریدی با قیمت ارزان فکر می‌کنید، این خودرو هیوندا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. طراحی این خودرو هیوندا در مقایسه با سایر رقبای آن بسیار جمع و جور و منحصر به فرد است. فضای بار در داخل خودرو بیشتر است و مجهز به سیستم استاندارد یکپارچه سازی گوشی های هوشمند می باشد.

برای خودرو Hyundai Ioniq  ایمنی بیشتر فراهم شده و صندلی های عقب بزرگتر و جادار تر هستند. از دیگر امکانات این خودرو می توان پورت usb، سیستم تشخیص صوت، رادیو، صفحه نمایشگر لمسی ۸ اینچی، رادیو ماهواره ای و قابلیت اتصال به گوشی های اندروید و ios و Android Auto, Apple CarPlay را نام برد.

  • Hyundai Elantra؛ هیوندا النترا؛ 19،300 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱، خودروی هیوندای النترا است. اگر بخواهیم یک مدل خودرو هیوندا با رتبه متوسط را معرفی کنیم، قطعاً هیوندا النترا جزو انتخاب های اول ما قرار می‌گیرد. رانندگی با این خودروی اسپرت و شیک، بسیار نرم و راحت است. ویژگی‌های فنی و فناوری ها در طراحی تمام قسمت های خودرو به چشم می‌خورد.

خرید هیوندا النترا از نظر قیمت مقرون به صرفه تر تمام می شود. شما می توانید ویژگی های استاندارد و ایمنی را در کنار هم در این خودرو هیوندای مشاهده کنید. موتور خودرو هیوندا النترا، دو لیتری، ۴ سیلندر با توان ۱۴۷ اسب بخار است. مصرف سوخت در موتور، بهینه سازی شده و سازگار با استانداردهای زیست محیطی می باشد. این خودرو، از بهترین خودروهای هیوندا است که می‌توان برای رانندگی در بزرگراه ها از آن بهره گرفت.

  • Hyundai Veloster؛ هیوندا ولستر؛ 18،900 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

در رتبه بندی سال ۲۰۲۱، یکی از بهترین خودروهای هیوندا وجود دارد که به آن هیوندای ولستر گفته می شود. خودرو Hyundai Veloster با طراحی جمع و جور و رانندگی راحت و آرام، انتخاب رانندگانی است که خودروهای کوچک تر اما ایمن علاقه‌مند هستند. گزینه های قدرتمند برای تمام قسمت های خودرو اجرا شده است و شما می توانید پویایی رانندگی لذت بخش را با این خود رو تجربه کنید.

موتور خودرو Hyundai Veloster از نوع ۴ سیلندر، ۲ لیتری و با توان ۱۴۷ اسب بخار است بسیاری از ویژگی ‌های موتور این خودرو هیوندا، ارتقا یافته و قابل ارتقا به موتور توربو شارژ با توان ۲۰۱، 250 و حتی ۲۷۵ اسب بخار می باشد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: گران ترین خودروهای جهان که در هر سال، منتخب هستند


  • Hyundai Palisade؛ هیوندا پالیساید؛ 32,525دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی از گرانترین و بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ با نام خودرو هیوندا پالیساید یا Hyundai Palisade  معرفی شده است. این خودروی زیبا در حقیقت یک خودروی شاسی بلند لاکچری می باشد که فهرست طولانی از ویژگی های ایمنی، استانداردها، فناوری ها و طراحی های پیشرفته را در خود جای داده است.

خودرو Hyundai Palisade در نمره و رتبه ایمنی، بالاترین امتیاز را به دست آورده و در میان خودروهای معرفی شده در سال ۲۰۲۰ هم مدل های ارتقا یافته محسوب می شود. قیمت این خودرو هیوندا قابل توجه است و می‌توان علت آن را طراحی منحصر به ‌فرد، ظرفیت بار بزرگ تر، فضای مجلل داخلی و ویژگی‌های فنی بهتر آن دانست. هیوندا Palisade همچنین دارای یک موتور پایه قوی است؛ یک موتور 3.8 لیتری، 6V با قدرت 291 اسب بخار که با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه می شود.

  • Hyundai Santa Fe؛ هیوندا سانتافه؛ 26،275 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

یکی دیگر از بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱، هیوندا سانتافه نام دارد. خودرو هیوندا سانتافه یک شاسی بلند با مصرف سوخت بهینه است که ویژگی های استاندارد ایمنی و فناوری های لازم را دریافت کرده است. هیوندا سانتافه در سال ۲۰۲۰ هم موفق به دریافت جایزه بهترین خودروهای جدید برای نسل جوان شده است. هیوندا سانتافه در سال ۲۰۲۰ نیز توانست در بین فهرست خودروهای کراس اوور، رتبه بالایی به دست بیاورد. این خودرو، هم پرفروش است و هم در تمام موقعیت ها می تواند رانندگی ایمن و آرامی را فراهم کند.

  • Hyundai Sonata Hybrid؛ هیوندا سوناتا هیبریدی؛ 27،750 دلار

بهترین خودروهای هیوندا

در میان فهرست بهترین خودروهای هیوندا در سال ۲۰۲۱ و همچنین در سال ۲۰۲۰، نامی از خودرو هیوندا سوناتا هیبریدی به چشم می خورد. این خودرو، مسافت پیموده شده فوق العاده، صندلی های راحت، فناوری اطلاعات و سرگرم کننده و کاربر پسند، رتبه بندی ایمنی خوب و قابلیت اطمینان خوب را ارائه می دهد.

در مقایسه با سایر نسخه های تولید شده نسبت به رقبا، این خودرو مصرف سوخت کمتری دارد. ویژگی های طراحی برای خودرو هیوندا سوناتا هیبریدی شباهت زیادی با خودرو تویوتا کمری هیبریدی در سال ۲۰۲۱ دارد؛ اما خودروی تویوتا حدود ۶۰۰ دلار گرانتر است. از نظر مصرف سوخت، سوناتا هیبرید و تویوتا کمری هیبرید کاملاً با یکدیگر مطابقت دارند.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *