خرید خودرو با 400 میلیون تومان + بهترین پیشنهادها

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان، ۵۰۰ میلیون تومان یا حتی ۶۰۰ میلیون تومان یکی از مهمترین سوالاتی است که این روزها مشتریان خرید و فروش انواع خودرو در بازار با آن مواجه هستند. قیمت خودرو در یک دهه اخیر به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده است و امروز شاهد آن هستیم که رقابت برای فروش خودروهای ایرانی و فروش خودروهای خارجی بسیار نزدیک است.

شاید شما خودروهایی را پیدا کنید که کمتر از ۲0۰ میلیون تومان قیمت داشته باشند اما به هیچ عنوان نمی‌توان کیفیت آن را با کیفیت خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی یا گران تر مقایسه کرد.

برای هر کدام از افراد، مشتریان یا حتی معامله‌گران بازار خرید و فروش خودرو، انواع ماشین ها با قیمت متفاوت وجود دارد. انتخاب و خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان یا قیمت های گران تر به انتخاب خود مشتری بستگی دارد. کسانی که محدودیت سرمایه برای خرید خودرو داشته باشند به سراغ خودروهای ارزانتر می روند و برخی دیگر قیمت خود را برای آنها چندان مهم نیست.

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

تفاوتی بین گزینه های خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان تا ۶۰۰ میلیون تومان از نظر مدل خودرو یا آپشن های خودرو چندان وجود ندارد، اما اگر بخواهیم به فناوری خودروسازی یا تفاوت قیمت به تومان نگاه کنیم، نقاط تمایز زیادی وجود دارد.

یک خودروی ۴۰۰ میلیون تومانی به همان اندازه خودروی ۶۰۰ میلیون تومانی از نظر شکل ظاهری و آپشن ها زیبا است؛ تنها تفاوت این دو مدل خودروها می‌تواند در فناوری قطعات و لوازم خودرو باشد که نسل جدید یک برند را ارتقا می دهد.

به دلیل اینکه ممکن است انتخاب میان نمونه های موجود برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان یا ۵۰۰ میلیون تومان برای بسیاری از افراد دشوار باشد، در این مطلب گزینه های مناسبی را معرفی می کنیم که طبق آخرین منابع و قیمت گذاری ها جمع آوری شده است. شاید شما هم بتوانید سرمایه خود را در جهت خرید یک خودروی مناسب و ایده‌آل هدایت کنید.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: نکات مهم در خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو


با ۴۰۰ میلیون تومان چه خودروهایی می توانیم بخریم؟

1-گزینه اول برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان؛ خودرو ام وی ام x22

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

اولین خودرویی که با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان به شما پیشنهاد می دهیم و از نظر شکل ظاهری و فناوری بسیار جذاب است، خودرو ام وی امX22  با کنترل دنده ای می باشد. این خودرو توسط معروف ترین برند خودروسازی در کشور، شرکت مدیران خودرو با طراحی اسپرت و طراحی لاکچری به بازار ارائه شده است که فناوری های جذابی را برای علاقه مندان به خودروهای اسپرت و جوان پسند فراهم ساخته است.

خودرو ام وی ام X22 مجهز به ۴ سیلندر خطی بوده و انتقال نیرو توسط سیستم ۵ دنده دستی و ۴ سرعته اتوماتیک انجام می گیرد. سرعت خودرو حداکثر ۱۷۰ و حداکثر گشتاور آن، 135/2750  گزارش شده است.

اگر به دنبال خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان هستید و یک خودروی جمع و جور برای تردد در شهر یا بزرگراه ها می خواهید بخرید، خودرو ام وی ام X22 را به شما پیشنهاد می دهیم. این خودرو برای نسل جوان بهترین گزینه است و در کنار آپشن‌های جدیدی که ارائه داده، یک رانندگی لذت بخش را فراهم می آورد.

پیشرانه موتور خودرو ام وی ام X22 ‏حجم ۱۵۰۰ سی ‌سی دارد که با توان حدود ۱۰۵ اسب بخار حرکت می کند. طراحی این خودرو، سازگار با محیط زیست بوده و در کنار سایر خودروهای ۴۰۰ میلیون تومانی، خودنمایی می کند.

2-گزینه دوم برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان؛ خودرو پژو ۲۰۷

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

یکی دیگر از گزینه های محبوب پرفروش و پرطرفدار برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان، خودرو پژو ۲۰۷ است. در سال ۱۹۹۹ و ۱۴۰۰، خودرو پژو ۲۰۷ محبوبیت زیادی میان نسل جوان پیدا کرد. آپشن های طراحی شده برای خودرو پژو ۲۰۷، جذاب و هیجان انگیز است.

بهترین سیستم صوتی برای این خودرو هم در حالت کنترل دنده‌ای و هم در حالت اتوماتیک طراحی شده است. خودرو پژو ۲۰۷ با قابلیت فرمان برقی در سال ۹۹ پرفروش ترین خودرو گزارش شده است.

برای علاقه مندان به خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان و علاقه مندان به سرعت و شتاب، خودرو پژو ۲۰۷ می تواند گزینه ای باشد که در اولویت قرار می‌گیرد. برخی از آپشن های این خودرو در مدل های ارتقا یافته به ویژه مدل هایی که در سال ۱۴۰۰ تولید شده‌اند، دارای سقف شیشه‌ای هستند. شاید به همین علت است که خودرو پژو ۲۰۷ یک خودروی جوان پسند و به ویژه برای سفرهای کوتاه مدت معرفی شده است.

3- گزینه سوم برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان؛  خودرو دنا پلاس

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

یکی دیگر از پرفروش ترین گزینه های خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان، خودروی استثنایی و جدید به نام خودرو دنا پلاس است. دنا پلاس، نسل ارتقا یافته خودرو دنا تولید شرکت ایران خودرو می باشد.

آپشن های جدید و ارتقا یافته برای دنا پلاس طراحی شده که لذت رانندگی را دو چندان می کند. خودرو دنا پلاس توربو شارژ، نسل جدید خودروی دنا پلاس است که سامانه مخصوصی روی آن نصب شده است تا بتواند توان و شتاب خودرو را افزایش دهد؛ راندمان مصرف سوخت را کاهش دهد و موجب بهینه سازی سوخت در موتور شود. موتور طراحی شده در خودرو دنا پلاس نسبت به خودروی معمولی بسیار ارتقا یافته است.

از آنجایی که طرفداران خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان به ویژه خودروهای تولید داخل به تدریج افزایش پیدا کرده است، صنعت خودروسازی ایران به سمتی حرکت کرده که خودروهایی با قابلیت کنترل اتوماتیک و فرمان برقی تولید کند.

طراحی و تولید خودرو دنا پلاس توربو شارژ با کنترل اتوماتیک، یکی از این فناوری ها است. ایمنی و کیفیت را در کنار زیبایی ظاهری و آپشن های پیشرفته داخلی در خودرو دنا پلاس توربوشارژ تجربه می کنید.

قیمت خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان برای خودرو دنا پلاس توربو با کنترل دنده‌ای با قیمت خودرو دنا پلاس توربو شارژ با حالت اتوماتیک متفاوت است. قیمت خودرو دنا پلاس توربوشارژ، گرانتر است و اندکی از ۴۰۰ میلیون تومان بیشتر خواهد شد؛ اما دنا پلاس معمولی را می توانید با کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان هم پیدا کنید.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: چگونه تعویض پنل درب خودرو را خودتان انجام دهید


خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان از میان خودروهای خارجی

1- گزینه اول: خودرو برلیانس

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

یکی از اولین و بهترین خودروهایی که می‌توانید با ۴۰۰ میلیون تومان بخرید و یک خودروی چینی محسوب می شود، خودرو برلیانس است. خودرو برلیانس C3 کراس یک خودرو با طراحی منحصر به فرد می باشد که به صورت هاچ بک تولید شده و تقریباً با محصولات ام وی ام در بازار رقابت می کند.

خودرو برلیانس در گروه ‌های مختلفی در بازار وجود دارد که برای علاقه مندان به خودروهای چینی با قیمت متفاوتی ارائه می شود. برخی از نسخه های ارتقا یافته خودرو برلیانس، آپشن های بهتری دارند و از نظر طراحی داخل کابین خودرو، حرفه ای تر طراحی شده اند.

گزینه‌های دیگر مدل های خودرو برلیانس برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان شامل خودرو برلیانس H320  و H330 هستند. حدود قیمت خرید این مدل خودروها بسته به سال تولید آنها می‌تواند حتی کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان هم باشد.

2-گزینه دوم: خودرو هیوندا النترا

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

دومین خودروی خارجی برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان، خودرو هیوندا النترا است. این خودرو اگر تولید سال های گذشته باشد با قیمتی هم در همین حدود به فروش می رسد. هیوندا النترا ساخت کشور کره است و جزو خودروهای وارداتی محسوب می شود. در کنار این خودرو، سایر برندهای هیوندا نظیر هیوندا آوانته نیز به بازار ارائه شده که هر دو جزو خودروهای لوکس محسوب می شوند.

زیبایی ظاهری، طراحی آپشن های داخل خودرو، فناوری پیشرفته برای کنترل خودرو، توان موتور، گشتاور و تمام امکانات خودرو هیوندا النترا موجب شده که به یکی از بهترین گزینه های خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان تبدیل شود. این خودرو برای خانواده ها مناسب است و  همچنین گزینه خوبی برای خرید یک ماشین ویژه مسافرت در جاده می باشد.

3-گزینه سوم: خودرو هیوندا سوناتا

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

یکی دیگر از زیباترین گزینه های خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان، هیوندا سوناتا نام دارد. خودرو هیوندا سوناتا یک خودروی پرفروش است که اگر بتوانید نسخه های تولید شده از سال های گذشته را پیدا کنید، با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان هم می توانید آن را تهیه کنید.

خرید خودرو هیوندا سوناتا، صفر کیلومتر قیمت بیشتر از ۴۰۰ میلیون تومان را دارد. این خودرو از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و نظر تمام مشتریان را به خود جلب می کند.

هیوندا سوناتا یک خودروی ساخت کره است و جزو خودروهای وارداتی محسوب می شود. اگر به دنبال گزینه خرید خودرو اسپرت هستید، هیوندا سوناتا را به شما پیشنهاد می دهیم.

4- گزینه چهارم: خودرو سانگ یانگ

خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان

تمام مدل های خودرو سانگ یانگ متعلق به شرکت خودروسازی در کره جنوبی بوده و جزو خودروهای وارداتی به کشور ایران محسوب می‌شود. کیفیت طراحی و ساخت و فناوری خودرو در مدل های خودرو سانگ یانگ بسیار بالا است. اگر به دنبال گزینه های خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان هستید، از برند خودروسازی سانگ یانگ می توانید تعدادی از مدل ها را انتخاب کنید.

به طور مثال، خودرو سانگ یانگ کایرون و خودرو سانگ یانگ تیوولی، دو گزینه ای مناسب برای خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان یا اندکی کمتر هستند. این خودروها برای سلیقه های مختلف برای رانندگی در زمین های کویری، سنگلاخی، جاده، بزرگراه یا حتی خیابان های شهری تولید شده‌اند.


سوالات متداول درباره ” خرید خودرو با ۴۰۰ میلیون تومان “

1- خودروهای داخل با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان کدامند؟

ام وی ام x22 / پژو ۲۰۷ / دنا پلاس

2- خودروهای خارجی با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان کدامند؟

خودرو برلیانس- هیوندا النترا- هیوندا سوناتا- سانگ یانگ

3- خودروهای کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان کدام مدل ها هستند؟

خودرو برلیانس دنده ای- پژو ۲۰۶ تیپ ۲- پژو پارس معمولی- پژو پارس دوگانه سوز- پاترول دو درب- پژو ۴۰۵- رانا ال ایکس- سمند ال ایکس- خودرو کوییک- خودرو ساینا اتوماتیک- خودرو رنو تندر- برخی از مدل های خودرو ام وی ام- نیسان پاترول چهار درب و دو درب

 

دکترماشینت
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • نام 13 مهر 1402 / 14:53

    اسکل کردید مارو با ۴۰۰ میلیو النترا بخریم؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *