جدیدترین خودروهای کراس اوور هاچ بک در سال 2021

خودروهای کراس اوور هاچ بک

ظهور زیباترین مدل های خودروهای کراس اوور هاچ بک ، بزرگترین دلیل بر افزایش فروش خودروهای شاسی بلند در چند ساله اخیر بوده است. خودروهای کراس اوور، نسل جدید خودروهای شاسی بلند هستند که هم در حالت هاچ بک و هم در حالت صندوق دار با ابعاد نسبتاً مناسب تولید می‌ شوند. خودروهای هاچ بک و خودروهای کراس اوور برای خودروی خانوادگی و سفر‌های جاده‌ای، بهترین انتخاب اند.

نسل جدید خودروهای کراس اوور مدل هاچ بک در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شده که توانسته نظر علاقه مندان به خودروهای لوکس را به خود جلب کند.

اگر به زیباترین مدل خودروهای کراس اوور هاچ بک که در رتبه بندی سال ۲۰۲۱ معرفی شده اند نگاه کنید، مجذوب آنها خواهید شد! شاید تشویق شوید که یکی از آنها را بخرید، اما با این تردید مواجه هستید که ارزش این خودروها چقدر است؟ آیا امکاناتی که این خودروها ارائه می دهند در مقایسه با قیمت خودرو متناسب است یا خیر؟ هر یک از این خودروها چه ویژگی هایی دارند؟

پاسخ به این سوالات، دقیقاً مسائلی هستند که با بررسی زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک در این بحث به آنها می پردازیم. اگر به صنعت خودروسازی علاقه مند هستید، این مطلب شما را به شوق می آورد!!


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: معرفی خودرو آئودی Q8، نسل جدید در سال 2022


10 مدل زیبا از خودروهای کراس اوور هاچ بک که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده ‌اند

1- Cupra Formentor

خودروهای کراس اوور هاچ بک

اولین نمونه از زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک در سال ۲۰۲۱ متعلق به خودرو کوپرا می باشد. این خودرو یکی از محصولات جدید از یک برند مستقل در صنعت خودروسازی است. طراحی منحصر به فردی برای خودروی کراس اوور Cupra Formentor اجرا گشته که باعث متمایز بودن آن شده است. می ‌توان این خودروی کراس اوور را نسل پیشرفته مدلی دانست که در سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد؛ با این تفاوت که طراحی این خودرو بسیار زیباتر و شگفت انگیزتر است.

Cupra Formentor یکی از خودروهای کراس اوور هاچ بک است که برای رانندگی سریع و ایمن پیشنهاد می شود. این خودرو، مجهز به یک موتور بنزینی دو لیتری TSI و قابلیت ارتقاء به سیستم هیبریدی بوده و امکانات کاملی را از هر جهت فراهم کرده است. این خودروی زیبا در گروه بهترین خودروهای کراس اوور برای خانواده دسته‌بندی شده است که علاوه بر یک رانندگی سرگرم کننده، فناوری پیشرفته ای دارد.

2- Seat Ateca

خودروهای کراس اوور هاچ بک

دومین مدل خودروهای کراس اوور هاچ بک مربوط به یک خودروی شاسی بلند به نام Seat Ateca می باشد. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ به آرامی به بازار خودرو معرفی شد و امتیازات زیادی را در همان زمان ارائه داد. خرید این خودرو کراس اوور از نظر قیمت، مقرون به صرفه بود و امکانات کاملی را برای رانندگی ایمن و لذت بخش فراهم می کرد.

نسل جدید این خودرو کراس اوور با ظاهری لوکس و زیبا، همان چیزی است که مشتریان خرید خودروی شاسی بلند به دنبال آن هستند. قیمت خودرو Seat Ateca در اولین سال ارائه به بازار، با چیزی کمتر از ۲۴ هزار پوند معرفی شد؛ چیزی که برای بسیاری از مشتریان، یک قیمت استثنایی به حساب می‌آمد. موتور این خودروی شاسی بلند هاچ ‌بک، دیزلی با ظرفیت 6/1 لیتری بوده اما می تواند با یک موتور ۲ لیتری جدید جایگزین شود.

3- Volkswagen T-Roc

خودروهای کراس اوور هاچ بک

سومین نمونه از زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک متعلق به یک خودرو از برند فولکس واگن است. طراحی و ساخت خودروی کراس اوور Volkswagen T-Roc، اولین تلاش بزرگ شرکت فولکس واگن برای تولید یک هاچ ‌بک با ظاهری زیبا و چشمگیر بوده است. این خودروی بسیار پرطرفدار، یک استایل شیک و جذاب را به نمایش می‌گذارد.

طراحی داخلی خودرو، آپشن های خودرو و امکاناتی که برای سرنشینان این خودرو کراس اوور در نظر گرفته شده، نشان دهنده یک خودروی شاسی بلند هاچ بک با قابلیت های استثنایی است.

خودروی Volkswagen T-Roc در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه، سطح متوسطی دارد اما قیمت آن نسبت به برخی دیگر از مدل ها بیشتر است.

4- 2 BMW X

خودروهای کراس اوور هاچ بک

چهارمین نمونه از زیباترین مدل خودروهای کراس اوور هاچ بک که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده متعلق به برند BMW است. این شرکت خودروسازی هنوز هم در جهان، پرچم دار زیباترین خودروهای معمولی و خودروهای شاسی بلند است.

ارتفاع این خودروی کراس اوور نسبت به یک خودروی هاچ بک سنتی، بیشتر است و این نشان می دهد که  رانندگی با  BMW X2 هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. اگر یک خودروی لوکس و درجه یک می خواهید که با برندهای معتبر دنیا نظیر جگوار رقابت کند، همین مدل خودروی کراس اوور، جزو اولویت های شما قرار خواهد گرفت.

خودرو کراس اوور هاچ بک BMW X2، مجهز به دو نوع موتور بنزینی، توربو و توربو دیزل است که دارای ۲ سیلندر ۲ لیتری یا ۴ سیلندر ۲ لیتری می باشد. فرمان این خودرو کراس اوور به نرمی و راحتی حرکت می کند. قابلیت های کنترل خودرو از نظر ایمنی بسیار پیشرفته هستند و بنابراین برای یک رانندگی ماجراجویانه پیشنهاد می شوند.

5- Mazda CX-30

خودروهای کراس اوور هاچ بک

یکی دیگر از زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک مربوط به برند خودروسازی مزدا است. این خودرو را با نام Mazda CX-30 معرفی کرده اند. هم شکل ظاهری خودرو و هم طراحی داخلی کابین اتومبیل، چشم‌ نواز، لوکس و بی نهایت خیره کننده است!

اگر به یک خودروی کراس اوور هاچ بک استثنایی فکر می کنید، بهتر است این خودرو را در اولویت های خود قرار دهید. Mazda CX-30، یک خودروی کراس اوور لوکس برای رانندگی ساده و آرامش بخش در شهر محسوب می شود.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بهترین مدل های خودرو پیکاپ در سال 2020 + ویژگی ها و مشخصات


6- Toyota C-HR

خودروهای کراس اوور هاچ بک

با تولید خودرو  Toyota C-HR از برند خودروسازی تویوتا، روزهای خسته کننده و کسل کننده برای تولید کراس اوورهای استثنایی به پایان رسید. از نظر طراحی و فناوری های به کار رفته در طراحی یک خودروی کراس اوور، Toyota C-HR را می‌توان یک خودروی تازه ‌نفس و مدرن معرفی کرد. این خودروی کراس اوور در کنار خودروی دیگری از مدل Ateca می تواند یک رقیب قدرتمند محسوب شود.

Toyota C-HR کراس اوور هاچ بک، مجهز به پیشرانه 8/1 لیتری هیبریدی است که به نسخه جدید 2 لیتری با قدرت ۱۸۲ اسب بخار ارتقا یافته و یک اتومبیل پر سرعت محسوب می شود.

آپشن های داخل خودروی کراس اوور تویوتا هاچ بک، بسیار سرگرم کننده است و می تواند با نمونه های مشابه در مدل های مختلف رقابت کند. آپشن های داخل خودرو قابلیت اتصال به اپلیکیشن های تلفن همراه و سیستم ‌عامل اندروید را دارد.

7- Hyundai Tucson

خودروهای کراس اوور هاچ بک

خودرو هیوندا توسان یکی دیگر از زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک است. اگر به این خودرو نگاه کنید قطعاً نمی توانید به سادگی از زیبایی آن چشم پوشی کنید. خودرو هیوندا توسان، یک کراس اوور استثنایی تولید کشور کره جنوبی است. ظاهر خودرو شبیه به خودروهای هوشمند بوده که فضای زیادی را در داخل کابین فراهم می کند. آپشن های داخل کابین خودرو هیوندا توسان با کیفیت بوده و مواد اولیه برای ساخت تمام قسمت ها با دوام و با کیفیت است.

به جرأت می‌توان گفت که خودرو هیوندا توسان در مقایسه با محصولات گروه فولکس واگن، یکی از قوی ترین و شیک ترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۲۱ است. زیبایی و فناوری خودروی هیوندا توسان از نظر پیشرفته بودن نمی تواند خودرو کوپرا Formentor را به چالش بکشد اما انعطاف پذیری خوبی برای رانندگی درشرایط مختلف دارد.

خودروی شاسی بلند کراس اوور توسان، مجهز به پیشرانه 6/1 لیتری با توان ۱۴۸ اسب بخار است که ظرفیت تبدیل به یک موتور هیبریدی را دارد. اگر موتور این خودرو به حالت هیبریدی ارتقا پیدا کند، توان آن به ۲۲۷ اسب بخار افزایش پیدا خواهد کرد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: صفر تا صد خرید عمده لوازم یدکی خودرو + نکات مهم


8- Nissan Qashqai

خودروهای کراس اوور هاچ بک

دیگر از زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده، با نام خودرو Nissan Qashqai شناخته می ‌شود. این خودرو نسل جدید از مدل نیسان است که در سال ۲۰۱۷ تولید شد. این کراس اوور در سال ۲۰۲۱ به بازار ارائه شد تا بتواند مقدمه ای باشد برای تمام خودروهایی که قرار است در سال ۲۰۲۲ بهین صنعت معرفی گردند.

فناوری های طراحی و تولید یک خودرو کراس اوور شاسی بلند، سازگار با محیط زیست برای این خودروی زیبا به کار رفته است. Nissan Qashqai را می توان مشابه با سایر خودروهای کراس اوور هاچ بک که در قسمت های قبلی معرفی کردیم دانست.

9- Kia Xceed

خودروهای کراس اوور هاچ بک

در میان زیباترین خودروهای کراس اوور هاچ بک نمیتوان از خودرو Kia Xceed  چشم پوشی کرد! این خودرو، نسل جدید خودروهای هاچ بک از این برند خودروسازی است که قابلیت های بیشمار جدیدی را ارائه می کند. امکانات و فناوری به کار رفته در این خودرو از یک طرف و جذابیت و زیبایی ظاهری استثنایی آن از طرف دیگر، نظر هر علاقه مند به خودرو را به خود جذب می کند. جالب است بدانید که طرفداران این خودروی شاسی بلند کراس اوور، بسیار رو به افزایش است.

10- Skoda Karoq

خودروهای کراس اوور هاچ بک

آخرین مدل از خودروهای کراس اوور هاچ بک که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، خودرویی است که با نام Skoda Karoq شناخته می شود. این خودروی کراس اوور از نظر قیمت مقرون به صرفه است و هر آن چیزی را که از یک خودروی شاسی بلند نیاز دارید، به شما ارائه می دهد.

خرید این خودروی زیبا برای خانواده ها بسیار توصیه شده است. برای رانندگی در جاده و بزرگراه ها، خودرو Skoda Karoq انتخاب مناسبی محسوب می شود. در کنار سایر خودروهای شاسی بلند که در فوق به آن اشاره کردیم، این مدل را نیز در نظر داشته باشید.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *