بهترین مدل های خودرو پیکاپ در سال 2020 به همراه ویژگی ها و مشخصات

خودرو پیکاپ

خودرو پیکاپ یکی از زیباترین خودروهای نسل جدید است که هم قابلیت استفاده به عنوان خودرویی شهری را دارد و هم می توانید از آن برای حمل بار استفاده کنید. شاید با نام خودرو نیسان پیکاپ در کنار سایر خودروهای لوکس درجه بالا یعنی کاپرا برخورد کرده اید. هر دو خودرو از نظر طراحی بسیار لوکس و پیشرفته هستند. برای کسانی که به دنبال یک خودرو برای کسب و کار خود هستند، به نظر می‌رسد یکی از انواع خودرو نیسان پیکاپ یا خودرو کاپرا مناسب تر باشد.

وقتی به خرید یک وسیله نقلیه فکر می کنید که بتوانید با آن بار یا بسته ها را جابجا کنید، شاید یک کامیونت به ذهن شما خطور کند. شاید هم به خرید نیسان یا خرید وانت فکر می کنید. در هر صورت، انتخاب بین مدل‌های مختلف خودرو به سلیقه و بودجه مالی شما بستگی دارد.

در این میان وقتی صحبت از یک خودرو وانت با پیشرانه قوی و طراحی فوق العاده به میان می آید، بی شک نام خودرو پیکاپ خودنمایی می کند.

انواع خودرو پیکاپ برای یدک کشیدن تجهیزات و حمل بارهای سنگین طراحی شده است. کامیونت ها برای استفاده های جاده ای مناسب اند، اما نیسان پیکاپ با طراحی منحصر به فرد برای رانندگان در داخل شهر پیشنهاد می شود. رانندگی با این خودروها به مهارت خاصی نیاز دارد.

از آنجایی که طراحی خودرو پیکاپ و فن آوری ها به کار رفته در آن قابل توجه است، در این مطلب به ۱۰ نمونه از بهترین مدل های این خودرو اشاره می‌کنیم که در سال ۲۰۲۰ بر اساس رفتار مشتری به عنوان برترین ها معرفی شده است.

دقت داشته باشید که ترتیب بررسی این خودروها به ترتیب از اولویت دهم به اولویت اول انجام گرفته است.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: خرید خودرو در سال 1400 + تحلیلی بر قیمت ها و روند بازار


۱۰ نمونه از بهترین مدل های خودرو پیکاپ در سال ۲۰۲۰

10- Ford F-150

خودرو پیکاپ

یکی از زیباترین مدل های خودرو پیکاپ که می توانید جزو گزینه های خرید خودرو برای حمل بار برای آن برنامه ریزی کنید، خودرویی است که با نام پیکاپ فورد F-150 شناخته می‌شود. این خودرو، طراحی زیبایی دارد و فناوری آن قابل توجه و تأمل است. موتور پیکاپ فورد با بهترین فناوری ساخته شده که مناسب با هر سبک زندگی می باشد. وقتی صحبت از حمل بارهای سنگین و مشاغل مرتبط با حمل بار به میان می‌آید، این مدل از خودرو پیکاپ انتخاب ایده آلی خواهد بود.

خودرو پیکاپ فورد F-150 مجهز به موتور توربو شارژ 5/3 لیتری است و می تواند تا حداکثر سه هزار پوند را جابجا کند. طراحی کابین خودرو برای سرنشینان اتومبیل به بهترین شکل اجرا شده تا راحتی و آسایش آنها را فراهم کند. صندلی های جلو و عقب از طراحی مناسبی برخوردارند و برای جای پای سرنشینان، فضای کافی را فراهم کرده است.

از امکانات دیگر خودرو پیکاپ فورد F-150 می‌توان به چرخ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کنترل شرایط هوایی داخل کابین در قسمت جلو و عقب به صورت مستقل، روکش های چرمی با قابلیت تهویه‌ ای برای تمام صندلی ها اشاره کرد.

9- Ford Ranger

خودرو پیکاپ

پس از این که یک دهه در صنعت تولید خودرو پیکاپ وقفه افتاد، اکنون خودرو فورد رنجر، نسل جدیدی از پیکاپ است. اگر به رانندگی ماجراجویانه علاقه دارید، موتور ۴ سیلندر 3/2 لیتری توربوشارژ با توان ۲۰۷ اسب بخار و ۳۱۰ پوند بر فوت گشتاور را تجربه کنید. خودرو فورد رنجر پیکاپ، شتاب سریع دارد و ظرفیت یدک کشی و حمل بار آن بسیار مناسب است.

برای خودرو پیکاپ فورد رنجر، یک سیستم هشدار برخورد با مانع و ترمزهای اضطراری خودکار طراحی شده است. تمام امکانات در مدل های تولید شده در سال ۲۰۱۹ ارتقا یافته و به بازار ارائه شد.

از دیگر امکانات و ویژگی های خودرو پیکاپ فورد رنجر می توان به چرخ های آلومینیومی نقره‌ای ۱۷ اینچی، قفل درب های اتوماتیک، صفحه نمایشگر ۴۲ اینچی و صفحه نمایشگر مشاهده عقب اشاره کرد.

8- Nissan Titan

خودرو پیکاپ

یکی دیگر از مدل های زیبای خودرو پیکاپ به ویژه برای مشاغل سخت و رانندگی در سطوح ناهموار با سبک رانندگی تهاجمی، خودرو نیسان تیتان است. این ماشین مجهز به یک موتور 6/5  لیتری v8 با توان ۳۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۹۴ پوند فوت است. طراحی این خودرو از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۹ در میان سایر مدل ها برجسته بوده است.

کنترل خودرو پیکاپ نیسان تیتان به صورت اتوماتیک ۷ سرعت با چرخ های جلو و عقب امکان‌پذیر است. طراحی کابین خودرو در نسل‌های مختلف این خودرو به تدریج ارتقا پیدا کرده است. از نیسان پیکاپ برای اردوگاه های خارج از شهر، محل کار و حمل بار برای مشاغل سخت استفاده می شود. سیستم گرمایشی برای صندلی های جلو و عقب و هم چنین فرمان قرار دارد. روکش صندلی ها از جنس چرم بوده و چرخ‌های خودرو ۲۰ اینچی هستند.

7- Ram 1500

خودرو پیکاپ

اگر به یک رانندگی راحت فکر می کنید، خودرو پیکاپ Ram 1500 با یک سیستم تعلیق نرم و روان در اختیار شما قرار دارد. مدل های این خودرو در سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۹ به تدریج ارتقا پیدا کردند. این خودرو در سال ۲۰۲۰ از بهترین فناوری برخوردار شده است. سیستم تعلیق هوا و بالشتک هوا برای داخل کابین در نظر گرفته شده است.

خودرو پیکاپ رام ۱۵۰۰ مجهز به یک موتور 6/3 لیتری v6 می باشد که توان آن ۳۰۵ اسب بخار است. نسخه های بالاتر از این خودرو مجهز به موتور 7/5 لیتریv8  با توان ۳۹۵ اسب بخار و گشتاور ۴۱۰ پوند فوت است.

در نسخه های دیگر ممکن است موتور خودرو 3 لیتری دیزلی باشد که توان آن ۲۴۰ اسب بخار است. این خودرو مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده و تولید آن در سال ۲۰۲۰ به ندرت اتفاق می افتد. اگر به دنبال خرید خودرو پیکاپ با کاربری ساده هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. صندلی های این خودرو در قسمت جلو و عقب قابل تنظیم است، تهویه مطبوع دارد مجهز به صفحه نمایشگر 5/3 اینچی بوده و روکش صندلی ها از جنس وینیل است.


مقاله پیشنهادی دکترماشینت: زیباترین و جدیدترین مدل خودرو BMW (BMW iX) در سال 2021 به همراه قیمت و مشخصات


6- Toyota Tundra

خودرو پیکاپ

یکی از مدل های خودرو پیکاپ در سال ۲۰۲۰، خودرویی است که با نام تویوتا توندرا معرفی می شود. این خودرو مجهز به پیشرانه های v8 با اندازه کامل بوده و می توانید در محیط کار کاملاً حکمرانی کنید. موتور خودرو ۳۱۰ اسب بخار توان دارد و ظرفیت آن 6/4 لیتری می باشد. موتور این خودرو به طور استاندارد در تریم های 2017-2019 Tundra SR و SR5 عرضه می شود، اما با بالا رفتن سطح، شما یک موتور 7/5 لیتری V8 با توان 381 اسب بخار و گشتاور 401 پوند فوت را خواهید داشت.

چرخ های خودرو پیکاپ تویوتا توندرا رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی است. صندلی های خودرو روکش چرم دارند. همچنین صندلی های جلو به صورت برقی کنترل می شوند و مجهز به سیستم گرم کننده هستند. بهترین سیستم صوتی برای داخل کابین خودرو طراحی شده است.

5- Chevrolet Silverado 1500

خودرو پیکاپ

یکی دیگر از زیباترین و کاربردی ترین مدل های خودرو پیکاپ با نام خودرو شورلت سیلورادو ۱۵۰۰ شناخته می‌شود. اگر برای جابجایی مسافران، لوازم، وسایل، تجهیزات و انواع بار نیاز به یک وانت سایز بزرگ چند منظوره دارید، خودرو شورلت سیلورادو ۱۵۰۰ شما را تحت پوشش قرار می دهد. طراحی این خودرو به صورت کابین دو درب و کابین چهار درب موجود است.

موتور خودرو پیکاپ شورلت سیلورادو ۱۵۰۰ از نوع V8 بوده و 2/6 لیتر ظرفیت دارد. این خودرو می‌تواند بیشتر از ۱۲ هزار پوند را به صورت یدک کش با خود حمل کند. چرخ های این خودرو از جنس کروم با قطر ۲۰ اینچ است و قابلیت شارژ تلفن به صورت بیسیم را دارد.

4- Nissan Frontier

خودرو پیکاپ

اگر به دنبال یک نیسان یا کامیونت کوچک برای حمل بار هستید، خودرو پیکاپ نیسان را به شما پیشنهاد می دهیم. مدل های متفاوتی از این خودرو تولید شده‌اند که همه آنها برای حمل بار مناسبند. این خودرو از موتور ۴ سیلندر 5/2 لیتری با ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۷۱ پوند فوت یا موتور ۴ لیتری با قدرت ۲۶۱ اسب بخار بهره می گیرد. این خودروی زیبا مجهز به گیربکس ۵ یا ۶ سرعته دستی یا گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک است. استانداردهای خودروسازی برای این ماشین زیبا به طور کامل رعایت شده است.

از مهمترین ویژگی های خودرو پیکاپ نیسان می توان به چرخ های فولادی ۱۵ اینچی، کفپوش های پارچه‌ای، قابلیت اتصال بلوتوث، صفحه نمایشگر عقب خودرو و سیستم صوتی AM / FM / CD با چهار بلندگو اشاره کرد.

برای خرید لوازم یدکی خودرو از این قسمت وارد شوید….

3- GMC Canyon

خودرو پیکاپ

اگر به دنبال کامیونت یا خودرویی هستید که قدرت مانور را با توانایی بالا برای حمل و نقل ترکیب می کند، خودرو پیکاپ GMC Canyon شایسته جای گرفتن در لیست شما است. این خودرو می تواند در مناطق ساختمانی و سخت حرکت کند. خودرو مجهز به موتور 6/3 لیتری V6 است. این خودرو به صورت دو یا چهار سرنشین تولید شده است. مدل های ارتقا یافته این مدل خودرو در سال های 2019 به بازار ارائه شد.

از مهم ترین ویژگی های خودرو پیکاپ GMC Canyon می توان به چرخ های آلومینیومی 17 اینچی، چراغ های مه شکن، فرمان چرمی، صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و مانیتور عقب اشاره کرد.

2- Chevrolet Colorado

خودرو پیکاپ

به دنبال یک خودرو پیکاپ با حس ماجراجویی هستید؟ شورولت کلرادو، خودرویی است که از هیجان منشأ می گیرد. این پیکاپ متوسط، مجهز به موتور 6/3 لیتری V6 با قدرت 308 اسب بخار و یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، با قابلیت آفرود است. با این خودرو به راحتی می توانید در بیابان یا مناطق کوهستانی رانندگی کنید. سایر ویژگی های استاندارد خودرو پیکاپ شورولت کلرادو شامل چرخ های آلومینیومی 17 اینچی، سیستم تعلیق و ظاهر آفرود، مهار کننده تریلر و کنترل کننده ترمز یکپارچه تریلر و صندلی های چرمی است.

1- Honda Ridgeline

خودرو پیکاپ

اگر به دنبال بهترین مدل خودرو پیکاپ با راحتی قابل اطمینان هستید، Honda Ridgeline، گزینه مناسبی است. Honda Ridgeline، دارای سیستم تعلیق مطمئن و طراحی شیک برای بدنه است. این پیکاپ قدرت خود را از یک موتور 5/3 لیتری v6 با قدرت 280 اسب بخار و گشتاور 262 پوند فوت به دست می آورد که با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک با سیستم چهار چرخ (مدل های 2017-2019) متصل می شود.

ویژگی های استاندارد خودرو پیکاپ Honda Ridgeline در سال 2017 و نسخه های جدیدتر Ridgeline شامل رینگ های آلیاژی 18 اینچی، صندلی عقب بالابر، تقسیم شده 60/40 با فضای ذخیره سازی زیر صندلی ها، نمایشگر چند اطلاعاتی 4.2 اینچی و مانیتور عقب می باشد.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *