بررسی مشخصات و امکانات خودرو سوزوکی اکروس در سال 2021

سوزوکی اکروس

خودرو سوزوکی اکروس (suzuki across) یکی از زیباترین و جدیدترین خودروهایی است که در سال ۲۰۲۱ به صنعت خودروسازی معرفی شده است. این خودرو شاسی بلند، پلاگین هیبریدی بوده که مشخصات ارتقا یافته ای نسبت به نسل قدیمی تولید شده در سال ‌های قبل را ارائه می‌دهد. آزمایش‌ها و بررسی های مختلفی بر روی این خودرو سوزوکی انجام گرفته و همه آنها ثابت کرده است بهترین خودرو برای خانواده ها، سفر‌های جاده‌ای یا عبور از زمین های ناهموار می باشد. این خودرو با قیمتی حدود 45599 پوند عرضه شده است.

آزمایش کیفیت خودرو سوزوکی اکروس انجام شده و نتایج نشان داده اند که پس از پیمودن مسافتی بیشتر از 10000 مایل، این خودرو هنوز هم کیفیت پایداری و ثبات خود را حفظ کرده است. به عنوان یک خودروی زیبا مخصوص خانواده ها یا خودرویی که در روزمرگی زندگی بتوانید از آن استفاده کنید، این خودروی سوزوکی با توان حدود ۳۰۰ اسب بخار و با قابلیت تبدیل به یک خودروی برقی، شما را بیش از هر زمان دیگری به هیجان وا می دارد. سرعت و شتاب این خودرو چیزی فراتر از تصور است و دقیقاً همان نکته‌ای است که بسیاری از رانندگان به آن فکر می کنند.

در طراحی خودرو سوزوکی اکروس در سال ۲۰۲۱، فناوری ها بر روی کاهش مصرف سوخت و حداکثر شتاب تمرکز داشته است. ویژگی های فنی خودرو به علاوه ویژگی های راحت بودن داخل کابین برای سرنشینان، در کنار هم باعث شده که این خودرو سوزوکی به یک ماشین کارآمد راحت و پرکاربرد تبدیل شود.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: جدیدترین مدل خودرو آفرود که در سال 2021 معرفی شده اند


کیفیت در طراحی و تولید خودرو سوزوکی اکروس

سوزوکی اکروس

خودرو سوزوکی اکروس فقط یک شاسی بلند نیست؛ بلکه طراحی صندوق عقب آن به اندازه کافی جادار است که بتوانید بار یا لوازم دیگر را در آن قرار دهید. صندلی ها و طراحی داخلی کابین ماشین به بهترین شکل اجرا شده تا تمام سرنشینان احساس راحتی کنند. کیفیت عملکرد و ساخت این خودروی سوزوکی به اندازه‌ای است که می‌توان آن را با خودروی لندرور دیسکاوری اسپرت مقایسه کرد؛ به همان اندازه سرسخت و به همان اندازه جذاب و با کیفیت است.

شاید اگر به نمای داخلی خودرو سوزوکی اکروس نگاه کنید، شاید حس چندان خاصی را به شما منتقل نکند اما واقعاً از مواد اولیه با کیفیتی در ساخت این قسمت ها به کار رفته است. صندلی های این خودرو از نوع صندلی های گرم شونده هستند، فرمان اتومبیل نیز این قابلیت را دارد و تا حدودی ایمنی پارک دنده عقب فراهم شده است. رانندگی با این خودروی سوزوکی بسیار آسان و راحت است. با این خودرو می توانید با اطمینان خاطر در شرایط آب و هوایی مختلف رانندگی کنید.

در کنار همه این ویژگی ها، طراحی موتور خودرو سوزوکی اکروس در بهترین وضعیت قرار دارد. کیفیت موتور نیز تحت آزمایش های مختلف قرار گرفته و عملکرد بهینه خود را ثابت کرده است. این خودرو از هر منظر یک خودروی شاسی بلند با طراحی پیشرفته و قابلیت‌های کاربردی است. تمام خانواده ها می توانند بر روی این خودرو به عنوان یک خودروی خانوادگی حساب کنند.

برخی از منتقدان، تنها مشکل خودرو سوزوکی اکروس در سال ۲۰۲۱ را پلاگین هیبریدی بودن آن می دانند؛ یعنی شارژی بودن خودروی برقی باعث یک سری محدودیت ها برای خانواده ها خواهد شد؛ اما باز هم این خودرو نسبت به مدل های قبلی یا مدل های مشابه، هنوز هم برتری هایی دارد.

مزایای رانندگی با خودرو سوزوکی اکروس ۲۰۲۱

سوزوکی اکروس

آزمون هایی که بر روی خودرو سوزوکی اکروس ۲۰۲۱ انجام گرفته، نتایج نشان داده ‌اند که این خودرو سرعت بسیار مناسبی دارد و رانندگی با آن سرگرم کننده است. این خودروی سوزوکی، یک اتومبیل شاسی بلند برای رانندگی طولانی مدت در جاده ها می باشد. اگر می خواهید یک روز خوب و هیجان انگیز را در خارج از شهر سپری کنید یا میزان استفاده شما از خودرو در جاده ها و بزرگراه ها زیاد است، قطعاً این مدل سوزوکی برای شما مناسب تر است.

ظرفیت مسافت طی شده با این خودروی الکتریکی، ۴۵ مایل می باشد؛ از طرف دیگر سیستم کاربردی هیبریدی در صندوق عقب با کابین هیچ اختلالی ایجاد نمی کند یا فضای اضافی را اشغال نمی کند. رانندگی ‌با خودرو سوزوکی اکروس مدل ۲۰۲۱ واقعاً جذاب و راحت است.

از دیگر مزایای خرید خودرو سوزوکی اکروس می توان به طراحی چشم نواز آن اشاره کرد. هم بدنه بیرونی خودرو شکیل و بسیار منحصر به فرد ساخته شده و هم کابین خودرو و آپشن‌های آن، اسپرت و پر زرق و برق است! چنین خودرویی، نظر هر علاقه‌مند به خودروی شاسی بلند هیبریدی را به خود جلب می کند. حتی اگر از کنار این خودرو سوزوکی عبور کنید، باز هم نمی توانید زیبایی ‌های آن را انکار کنید!!

در یک عبارت می توان خودرو سوزوکی اکروس را نماد کاملی از ظرافت راحتی کاربردی بودن و قابلیت متنوع برای یک رانندگی آسان معرفی کرد. رانندگی با این خودرو نمادی از یک قدرت واقعی را به نمایش می گذارد. در مورد شتاب خودرو هم می توان نتایج مثبتی را مشاهده کرد. به همان اندازه که رانندگی با این خودرو دقیق است، ایمنی کامل هم برای سرنشینان فراهم می‌شود. خرید خودرو سوزوکی اکروس ۲۰۲۱ اقتصادی و مقرون به صرفه است.

یکی دیگر از مزایای خودرو سوزوکی اکروس 2021 این است که زمانی که شارژ خودرو هیبریدی به اتمام می رسد، سیستم هشدار، راننده را مطلع می سازد. از طرف دیگر یک مخزن سوخت کوچک با ظرفیت ۵۵ لیتر در خودرو تعبیه شده که در شرایط خاص بتوان از سوخت دیگری به جای قابلیت الکتریکی آن استفاده کرد. این خودروی هیبریدی با توان ۳۰۰ اسب بخار، یکی از بهترین موتورهای الکتریکی را دارد و همین عامل آن را به یک خودروی خاص تبدیل کرده است.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: بهترین مدل های خودرو پیکاپ در سال 2020


ویژگی‌ها و مشخصات موتور خودرو سوزوکی اکروس در سال ۲۰۲۱

سوزوکی اکروس

همان طور که تا به اینجای مطلب متوجه شدید خودرو سوزوکی اکروس در سال ۲۰۲۱ یک خودروی هیبریدی است که قابلیت های پیشرفته ای را در موتور خود دارد. خودرو سوزوکی در کنار برند خودرو تویوتا در سال ۲۰۲۱ رقابت می کند. ویژگی های موتور خودرو و فناوری به کار رفته در آن امتیازهای مثبتی را برای یک رانندگی راحت فراهم ساخته است.

خودرو سوزوکی اکروس مجهز به یک موتور 5/2 لیتری ۴ سیلندر بنزینی و یک موتور الکتریکی است که هر دو در قسمت جلو از طریق محور چرخ های جلو کار می کنند. یک موتور الکتریکی کوچک تر نیز در محور عقب تعبیه شده تا آن قسمت را هدایت کند. مجموعه این طراحی، قدرت خروجی ۳۰۲ اسب بخار را به این خودرو سوزوکی بخشیده است. ویژگی موتور این خودرو باعث شده که این اتومبیل بتواند در مدت زمان ۶ ثانیه از سرعت صفر به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد.

این قابلیت اضافی به ویژه هنگام رانندگی در شهر بسیار مفید است؛ درست در شرایطی که منابع الکتریکی و بنزینی با هم ترکیب می شوند، نه تنها نیروی رانش بیشتری را در خودرو سوزوکی اکروس نسبت به خودرو لندرور ارائه می دهد، بلکه پاسخ سریع تری نسبت به سیستم گاز خودرو خواهند داشت. طراحی موتور این خودرو مطابق با استانداردهای زیست محیطی است و هیچ آلودگی ایجاد نمی کند.

مدت زمان شارژ کامل موتور خودرو سوزوکی اکروس در بخش الکتریکی آن حدود دو و نیم ساعت از یک منبع شارژ است. کنترل آپشن های خودرو برای تنظیم شرایط سوخت رسانی به راحتی امکان پذیر است. سوئیچ ها و آپشن هایی که داخل کابین خودرو وجود دارد باعث شده که کنترل وضعیت موتور هیبریدی این اتومبیل راحت‌تر باشد.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: معرفی ایمن ترین خودروهای سال 2021 که شما را شگفت زده می کنند


سایر امکانات و ویژگی های خودرو سوزوکی اکروس سال ۲۰۲۱

سوزوکی اکروس

طراحی اتومبیل سوزوکی اکروس ۲۰۲۱ واقعاً استاندارد و همه جانبه است. با توجه به قیمت این مدل سوزوکی این اتومبیل با کیفیت و قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. این محصول دارای قابلیت اتصال Apple CarPlay و Android Auto، رینگ های آلیاژی 19 اینچی، صندلی های گرم شونده، فرمان گرم شونده، دوربین دید عقب و موارد دیگر است. تمام این موارد به علاوه قیمت خودرو سوزوکی باعث شده که مشتریان خرید این خودرو را نسبت به خرید خودرو تویوتا ترجیح بدهند.

سوزوکی اکروس

سایر مشخصات سوزوکی اکروس را می توان به صورت زیر معرفی کرد:

  • قیمت جدید: 45،599 پوند
  • رنگ خودرو: میکا قرمز، کابل شارژ نوع 7 پین با قیمت 250 یورو ارائه می شود
  • مصرف سوخت: صرفه جویی در مصرف سوخت تا 282.4 مگابایت؛ مخزن سوخت 55 لیتر؛ باتری 18.1 کیلووات ساعت؛ برد الکتریکی 46 مایل (ادعا شده) 41 مایل (میانگین آزمون)
  • نکات برجسته فنی: در مدت 6 ثانیه از سرعت 0 به 62 مایل در ساعت میرسد؛ حداکثر سرعت 112 مایل در ساعت؛ موتور 4 دور در خط؛ 2487 سی سی بنزین؛ به علاوه دو موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 302 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه CVT و گیربکس اتوماتیک؛ ظرفیت بوت 490-1168 لیتر؛ چرخ های in5Jx19 ؛ وزن 1865 کیلوگرم

سوزوکی اکروس

خودرو سوزوکی اکروس به عنوان یک اتومبیل نسل جدید پلاگین هیبریدی در میان بهترین خودروهای هیبریدی شاسی بلند در سال 2021 معرفی شده است. شما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از شاسی بلندهای برند تویوتا می توانید یک خودروی همه کاره و لوکس داشته باشید و از نظر مصرف سوخت هم بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *