آشنایی با بهترین خودروهای ام وی ام + مشخصات و ویژگی ها

برند خودروسازی ام وی ام

حتما تا حالا نام برند خودروسازی ام وی ام به گوش تان رسیده است؛ ام وی ام، یکی از شرکت های معتبر ایرانی است که زیر نظر یک شرکت چینی تولید خودرو به نام چری، در داخل ایران فعالیت می کند. این شرکت با مونتاژ قطعات خودروهای مختلف، انواع ماشین های چری را با نام و برند ام وی ام، روانه بازار داخلی می کند و انصافاً بهترین خودروهای ام وی ام با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو شده اند.

در واقع نام ام وی ام، مخفف عبارت لاتین (Modiran Vehicle Manufacturing Company) می باشد. مهم ترین فاکتوری که با آن می توانیم بهترین خودروهای ام وی ام را معرفی نماییم، قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه این خودروها در قبال کیفیت مطلوبی است که در اختیار مشتری و کاربر قرار می دهند. از این رو، شرکت مدیران خودرو، با عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان محصولات ام وی ام، در کل ایران شناخته شده است و هر محصول جدید از این شرکت، با استقبال بسیار خوبی از جانب خریداران مواجه می شود.

این شرکت در منطقه ‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم، یک کارخانه بسیار بزرگ با متراژ 500000 متر دارد و از سال 1381 تا به امروز به عنوان یکی از پرکارترین شرکت های فعال در زمینه تولید و مونتاژ انواع ماشین ها، در بازار رقابت، جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است.

در واقع همه ما می دانیم که محصولات چینی، بهترین خودروهای ام وی ام، در رقابت با سایر ماشین های خارجی که در بازار وجود دارند، از کیفیت تقریباً هم سطح، اما قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. همین موضوع نیز زمینه را آماده می کند تا فروش این دست از محصولات نیز بیشتر شود.

برند خودروسازی ام وی ام

در ادامه این محتوا تصمیم بر آن است تا درباره پنج نمونه از بهترین خودروهای ام وی ام برایتان صحبت کنیم و مشخصات و ویژگی های هر یک را از جهات مختلف، مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: نکات مهم درباره تشخیص زمان تعویض لاستیک خودرو


معرفی 5 تا از بهترین خودروهای ام وی ام

1-خودرو چری، تیگو 5، Chery Tiggo5

برند خودروسازی ام وی ام


نام این محصول، چری، تیگو 5 است. این محصول رقیب خیلی جدی خودرو هاوال اچ2، هایما اس7 و جک اس5 در بازار ایران محسوب می شود. این خودرو، ظاهری عامه پسندانه دارد و نظر طرفداران بهترین خودروهای ام وی ام در بازار داخلی را نیز به خود جلب نموده است؛ چرا که برای طراحی ظاهری این خودرو، از طرح جلوی خودروهای رنجر اُوور الهام گرفته شده است.

این محصول، بهترین خودروهای ام وی ام، یک اتومبیل شاسی بلند است که موتوری 4 سیلندر و بنزین سوز دارد. باک آن ظرفیتی برابر با 55 لیتر بنزین دارد و نهایت سرعت تعیین شده برای این اتومبیل، 165 کیلومتر بر ساعت و 13.9 ثانیه شتاب است. سیستم ترمز این خودرو مجهز به ABS و EBD می باشد.

به لحاظ امکانات رفاهی برای این بهترین خودروهای ام وی ام می توانیم به کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب، فرمان برقی و تلسکوپی با قابلیت تنظیم در 2 جهت، سیستم نمایش اطلاعات خودرو، سانروف برقی، صندلی های چرمی – تنظیم برقی صندلی قابل تنظیم در 6 جهت، سنسور پارک – سیستم استارت بدون کلید – کروز کنترل – دوربین دید عقب اشاره نماییم.

این خودرو به سیستم تهویه اتوماتیک و درجه حرارت دمای محیط نیز مجهز است. در واقع می توانیم ادعا کنیم که چری-تیگو 5 از خانواده بهترین خودروهای ام وی ام، یکی از راحت ترین و خوش استایل ترین خودروهایی است که شما می توانید با یک قیمت بسیار مقرون به صرفه آن راخریداری نمایید.

2- خودرو ام وی ام X22، ایکس 22 پرو

برند خودروسازی ام وی ام


خودروی بعدی که از بهترین خودروهای ام وی ام که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم، ام وی ام ایکس 22 پرو است. این خودرو دارای کلاس بدنه کراس اور می باشد. ام وی ام X22 را نسخه کوچک شده و مینی کراس ام وی ام 315 یا همان چری فالوین 2 معرفی کرده اند.

در واقع، دو مدل خودرو تیگو 2 یا ام وی ام x22 از شرکت ام وی ام و کلاً از شرکت چری، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بودند. از این رو، چری تصمیم گرفت تا بار دیگر، نسخه بره وز شده و جدیدتری از این مدل اتومبیل ها را وارد بازار نماید و نتیجه این تصمیم هم ام وی ام X22 شد که در پاییز سال 1400 معرفی و به بازار عرضه گردید.

مهم ترین تغییراتی که در این محصول انجام شده، مرتبط با نمای جلوی خودرو و طراحی داشبورد و نیز به کارگیری موتور و گیربکس جدید است. در واقع، نمای جلوی این خودرو با الهام از نسل جدید خودروهای هیوندای مانند سانتافه و کونا طراحی شده و به همین دلیل، این خودرو، شباهت بسیار زیادی با این محصولات هیوندای دارد.

این اتومبیل دارای یک موتور بنزینی مجهز به توربو است و باک آن، چیزی حدود 50 لیتر برای بنزین ظرفیت دارد. سیستم ترمز آن، دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD می باشد. از امکانات رفاهی این خودرو، یکی از بهترین خودروهای ام وی ام، نیز می توانیم به مواردی همچون کیسه های هوا برای راننده و سرنشین کناری، ایموبلایزر، کمربندهای ایمنی 3 نقطه ای دارای پیش کشنده، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، فرمان کمکی برقی حساس به سرعت، شیشه های جلو و عقب اتوماتیک برقی اشاره کرد.

از دیگر امکانات این خودرو MVM، می توان به گرمکن شیشه عقب، دارای سنسور باران، سانروف، سنسور پارک دنده عقب، مجهز به سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها(TPMS)، ترمز پارک برقی و اتوهلد، دارای 6 بلندگو – بلوتوث، سیستم پخش MP4 با خروجی USB ،BlueTooth ،AUX، و پشتیبانی از apple car play، دارای صفحه نمایش لمسی 9 اینچی و غیره اشاره کرد.

3- ام وی ام X22، اتوماتیک اسپرت

برند خودروسازی ام وی ام


این محصول یکی از بهترین خودروهای ام وی ام، کاملاً داخلی ایران مونتاژ می شود و یک کپی از روی پلتفرم MVM 315 می باشد. با این حال این خودرو نیز یکی از محصولات پرطرفدار ام وی ام می باشد که با قیمت بسیار خوبی در بازار موجود است.

نام کامل آن را ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک اسپرت، 1395-1400 نهاده اند. این محصول، یک خودروی شاسی بلند می باشد. موتور بنزین سوز دارد و ظرفیت باک آن چیزی حدود 50 لیتر، بنزین است. سیستم ترمز آن 4 چرخ دیسک خنک شونده می باشد و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت، برای آن طراحی شده است.

از امکانات رفاهی آن می توانیم به دو عدد کیسه های هوا، ایموبلایزر، کمربندهای ایمنی 3 نقطه ای دارای پیش کشنده، دکمه های تنظیم کروز کنترل و سیستم صوتی، 6 بلندگو – بلوتوث، سیستم پخش MP4 با خروجی USB ،BlueTooth ،AUX، سان روف برقی، سیستم شیشه های جلو و عقب برقی به همراه قفل کودک، سنسور دنده عقب و چراغ های LED و مه شکن اشاره نماییم.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: جدیدترین خودروهای کراس اوور هاچ بک در سال 2021


4-ام وی ام X33، اتوماتیک اسپرت

برند خودروسازی ام وی ام


این محصول، همان tiggo 3 در چین می باشد که طراحی ظاهری و داخلی خودرو در آن عوض شده و برخی امکانات و جزئیات نیز به صورت آپدیت شده، به خودرو اضافه شده است. این خودرو را می توانیم آخرین فیس لیفت، نخستین کراس اور شرکت مدیران خودرو معرفی کنیم.

این خودرو، یکی از بهترین خودروهای ام وی ام، یک اتومبیل شاسی بلند است که دارای موتور بنزین سوز می باشد. 55 لیتر، ظرفیت باک برای بنزین دارد و دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، برای سیستم ترمز است. حداکثر سرعت تعیین شده برای این اتومبیل 175 کیلومتر بر ساعت، تعیین شده است.

از امکانات رفاهی طراحی شده برای این بهترین خودروهای ام وی ام می توانیم به مواردی همچون دو عدد کیسه هوا، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر / قفل مرکزی با ریموت، فرمان هیدرولیک، غربیلک فرمان 3 شاخه دارای کلید های کنترلی کروز و سیستم صوتی بر روی فرمان و روکش چرمی فرمان اشاره کنیم.

از دیگر امکانات این خودروی زیبا، سیستم تنظیم برقی آینه های جانبی، آینه وسط با قابلیت کاهش خودکار تابش نور، دوربین دنده عقب، سیستم تثبیت سرعت خودرو، دارای حالت اکو و اسپرت رانندگی، کامپیوتر سفری، سانروف برقی و ریل سقفی، مانیتور لمسی 8 اینچی با قابلیت نمایش محتویات تلفن همراه Mirror Link و غیره هستند.

5- خودرو ام وی ام X55، اکسلنت اسپرت

برند خودروسازی ام وی ام


این اتومبیل، یکی از بهترین خودروهای ام وی ام، نسل جدید چری TIGO 5 است که ابتدای متن درباره آن صحبت کردیم. این اتومبیل، یک کراس اوور است و دارای یک موتور بنزین سوز می باشد.

البته این محصول ام وی ام، شباهت های بسیار زیادی به چری تیگو 7 هم دارد. 51 لیتر، ظرفیت باک برای بنزین دارد و به سیستم ترمز ضد قفل ABS مجهز است. محدوده گارانتی آن، 4 سال یا 100 هزار کیلومتر، به همراه 2 سال یا 5 نوبت سرویس رایگان است.

از امکانات رفاهی طراحی شده برای این بهترین خودروهای ام وی ام می توانیم به مواردی همچون وجود 4 عدد کیسه هوا هم برای راننده و سه سرنشین خودرو، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HAC، سیستم توزیع نیروی ترمز EBA، سیستم هشدار دهنده و ضد سرقت (ایموبلایزر)، سیستم ورود و روشن کردن خودرو بدون کلید (Keyless)، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی 9 اینچی، قابلیت اشتراک گذاری محتویات موبایل روی صفحه نمایش، سانروف های دوحالته، چراغ های روزانه، اتوهلد، ترمز پارک برقی EPB، دوربین 360 درجه، دوربین کمکی داینامیک (حساس به زاویه فرمان)، سنسور پارک عقب، کروز کنترل اشاره نمود.

این اتومبیل، یکی از پرفروش ترین و بهترین خودروهای ام وی ام است و دارای سنسورهای پیش فعال است؛ یعنی شما می توانید مواردی همچون حالات مختلف رانندگی (Drive Mode)، سیستم پایش میزان باد تایرها TPMS، کامپیوتر سفری، مدیریت خودرو با ساعت هوشمند را به راحتی برای این خودرو تعیین نمایید.


مقاله پیشنهادی دکتر ماشینت: هر آنچه باید درباره انواع فیلتر خودرو بدانید

 

دکترماشینت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *